مدیرکل آموزش وپرورش کردستان گفت: 20 برنامه راهبردی به منظور پیشبرد برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید جهت عملیاتی شدن تدوین و تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج، رشید قربانی گفت: 20 برنامه راهبردی و اولویت دار برای سال تحصیلی جدید در آموزش و پرورش استان تدوین و تعریف شده است.

وی افزود: این تعداد برنامه راهبردی به منظور پیشبرد برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید عملیاتی خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان کسب رتبه ششم استان در سطح کشور در پوشش واقعی دوره ابتدایی را از جمله موفقیت های استان بیان کرد و افزود: پوشش واقعی استان در دوره ابتدایی بیش از 99 درصد است.

قربانی ادامه داد: کسب رتبه برترکشوری در انسداد مبادی ورودی بیسوادی در راستای ارتقابخشی به برنامه انسداد مبادی بیسوادی، راهیابی هفت نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان به کنگره پایانی پرسش مهر و قرار گرفتن در جمع 10 استان برترکشور در سال جاری از دیگر موفقیت های آموزش و پرورش استان است.

وی گفت: در کنکور سراسری امسال 31 دانش آموز استان موفق به کسب رتبه دو رقمی، 239 نفر رتبه سه رقمی و 163 نفر هم موفق به کسب رتبه های بین هزار تا دو هزارشدند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.