نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان گفت : عظيم ترين سرمايه اجتماعي پليس ، اعتماد مردم است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، آيت ا... علي خاتمي در مراسم اهداء پرچم بارگاه اين بانوي مكرمه اسلام كه در محل ستاد فرماندهي انتظامي استان زنجان برگزار شد ولادت اين بانوي گرامي اسلام و آغاز دهه كرامت را تبريك گفت .

وي با تقدير از زحمات تلاشگران عرصه نظم و امنيت افزود:بزرگترين سرمايه براي يك جامعه امنيت است و امنيت نعمتي است غير قابل جايگزين.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان گفت : تلاشگران عرصه نظم و امنيت با تدبير و تلاش شبانه روزي خود محبوبيت خوبي در ميان مردم كسب و نيز موفقيت هاي خوبي در انجام ماموريت ها بدست آورده اند.

آيت ا... خاتمي با بيان اينكه عظيم ترين سرمايه اجتماعي پليس اعتماد مردم است اضافه کرد : از اينكه با تلاش و كوشش و توكل به خدا اين سرمايه ارزشمند را كسب كرده ايد تبريك مي گويم.

امام جمعه زنجان با اعلام اينكه دهه كرامت فرصتي است كه بيشتر با فرهنگ اهل بيت (ع ) انس پيدا كنيم اظهار کرد : ما بايد بيشتر ، از امام موسي بن جعفر (ع ) سپاسگذار باشيم كه با حضور فرزندان ايشان در ايران اسلامي باعث خير و بركت شدند.

وي تاكيد كرد: عشق به ولايت، موفقيت، حضور در صحنه و ... به بركت هدايت دلسوزانه و تصميمات امام موسي بن جعفر (ع ) در اين سرزمين محقق شده و مايه رحمت، بركت، معرفت و رشد معنويت شده است.

نماينده ولي فقيه در استان زنجان اظهار اميدواري كرد: اهداء پرچم متبرك بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) در جمع كاركنان انتظامي استان زنجان باعث سربلندي و افتخار شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سرمایه ، اجتماعی ، مردم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.