بخشدار رودهن گفت: دغدغه های مردم قابل احترام و پیکیری است و در این راستا وظیفه همه مسئولان است تا به بهترین شکل ممکن بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی گفت: یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید رسیدگی به مشکلات مردم در اقسا نقاط کشور می باشد که توسط کارگروه های مختلف در حال رسیدگی است.

وی افزود: امید بخشی در بین جامعه یکی دیگر از برنامه های خوب دولت یازدهم بود که در حال انجام است که می توان به توافقات اخیر انرژی هسته ایی، همچنین کاهش تورم و طرح تحول نظام سلامت در جامعه اشاره کرد.

بخشدار رودهن با بیان اینکه خدمات رسانی در سطح روستا های بخش رودهن به شکل مطلوب در حال انجام است گفت: مبلغ 50 میلیارد ریال در سطح روستاهای بخش رودهن در زمینه عمرانی ، رفاهی و خدماتی و همچنین خرید و تجهیزماشین آلات مورد نیاز از جمله حمل زباله هزینه شد.

طاهرخانی از ایجاد هفت سالن ورزشی در سطح بخش رودهن خبر داد و افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده با فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران سردار علی نصیری، مقرر شد بعد از جانمایی و واگذاری زمین مورد نیاز به متراز حداقل 500 متر، هفت سالن ورزشی در قالب طرح صالحین در سطح روستاهای بخش رودهن و بویژه محله مبارک آباد آبعلی احداث و در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار بگیرد.

بخشدار رودهن در خصوص مشکلات موجود در منطقه مبارک آباد آبعلی گفت: مشکلاتی از جمله احداث دیوار حائل در رودخانه، واگذاری زمین با افراد فاقد مسکن، بالا بودن نرخ تاکسی از رودهن به مبارک آباد و غیره در این منطقه وجود دارد که می بایست با همت مسئولان ذیربط رسیدگی و رفع گردد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.