فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 4 تن و 523 کیلو گرم مواد مخدر، دستگیری 5 قاچاقچی مواد مسلح، توقیف 6 دستگاه خودروی سبک و مقادیر زیادی مهمات مربوطه در سه درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

کشف 4.5 تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلحبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ و با توجه به دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه تعدادی از اشرار و قاچاقچیان مسلح، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در ارتفاعات صعب العبور شهرستان ایران شهر دپو کردند، بررسی موضوع را به صورت ویژه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود:‌ پس از هفته‌ها اقدامات تخصصی و فنی و با اشراف اطلاعاتی، بامداد امروز و با توجه به شناسایی محل دپو مواد مخدر و اطمینان از صحت موضوع،‌اکیپ‌های ویژه‌ای از یگان‌های تخصصی و عملیاتی محل مورد نظر اعزام شده و در پاکسازی از منطقه مورد نظر مقدار 3 تن و 600 کیلوگرم تریاک و مقادیر قابل توجهی مهمات را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی مسلح را نیز دستگیر کردند.

سردار رحیمی در ادامه از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: در این عملیات ماموران انتظامی پس از شناسایی و کنترل محل تردد یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از یک ساعت درگیری مسحانه ماموران موفق به کشف 625 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 4 سوداگر مرگ و توقیف 5 دستگاه خودروی سبک شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان فنوج با قاچاقچیان مسلح در شب گذشته اطلاع داد و گفت در این درگیری مسلحانه ماموران موفق به توقیف یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل 307 کیلوگرم تریاک شدند.

سردار رحیمی در پایان با اشاره به رویکرد آفندی پلیس استان در اجرای ماموریت‌ها، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم و شبانه روزی سوداگران مرگ و اخلال گران نظم عمومی، اجازه نخواهد داد این افراد در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار