بیست و هشتمین نشست طرح کتابخوان کشور و اولین نشست استانی این طرح در ارومیه با حضور اعضای کتابخانه مرکزی ارومیه و علاقه مندان به مطالعه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه ،مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی در این نشست در ارومیه گفت: حدود 27 نشست کتابخوان امسال در استان برگزار می شود که هفت نشست در مرکز استان و بقیه نشست ها در شهرستانها خواهد بود.

علی فیروز اظهار کرد: در هر نشست 12 کتاب در مدت زمان هفت دقیقه توسط کتابخوانان شرکت کننده در نشست معرفی می شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه در اعضا و نیز تشویق اعضای جوان و نوجوان عضو در کتابخانه ها به مطالعه می باشد.

در نشست برگزار شده در ارومیه 12 کتاب توسط اعضای کتابخانه های استان و کتابداران ارائه شد که شامل کتاب دلیل نوشته حمید حسام، کتاب چگونه فرزندم را به مطالعه علاقمند کنم؟ نوشته مانفرد وسپل، کتاب ضیافت مدیترانه ای نوشته محمدعلی ضیائی، کتاب مرجع جامع تندخوانی، نوشته تونی بازان و کتاب ارزشهای زندگی نوشته ناصر یوسفی است.

همچنین کتاب نورالدین پسر ایران نوشته معصومه سپهری، کتاب زندگینامه، آثار و خدمات اجتماعی و فرهنگی محمد تمدن نوشته توحید ملک زاده ، کتاب کی پنیر مرا جابجا کرد؟ اثر جانسون اسپنسر، کتاب مردگان باغ سبز نوشته محمدرضا بایرامی، کتاب سرزمین جاوید نوشته ماریژان موله، کتاب شازده کوچولو نوشته سنت اگزوپری و کتاب خمره نوشته هوشنگ مرادی کرمانی دیگر کتابهایی بود که در این نشست ارائه شد.

در پایان بیست و هشتمین نشست کتابخوان کشور در ارومیه با اهدای لوح سپاس هدایایی از کتابخوانان این طرح تجلیل شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.