ده ها نفر از فلسطینی های مخالف ساخت دیوار حائل در کرانه باختری، با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، از سرگیری ساخت دیوار حائل در کرانه باختری، به درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با ساکنان فلسطینی این منطقه دامن زده است.

ده ها نفر از فلسطینی های مسیحی در اعتراض به از سرگیری ساخت دیوار حائل در کرانه باختری با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شدند. 

یکی از معترضان در حالی که قصد داشت یک نهال زیتون را در مقابل پای نظامیان رژیم صهیونیستی بکارد، بازداشت شد. ساخت دیوار حائل در کرانه باختری از دو روز گذشته آغاز شده است. 

دیوانعالی رژیم صهیونیستی، ماه آوریل (30 روز منتهی به 11 اردیبهشت) اعلام کرد ساخت دیوار حائل در "بیت جلا" می بایست متوقف شود. این درحالیست که اوایل روز دوشنبه، بولدوزرهای رژیم صهیونیستی منازل شماری از فلسطینی ها را در شرق بیت المقدس تخریب کردند. طبق گفته شاهدان، بولدوزرهای رژیم صهیونیستی خانه دست کم بیست فلسطینی را تخریب کردند.

از زمان اشغال فلسطین به وسیله رژیم صهیونیستی، بیش از نیمی از شهرک نشینان صهیونیست در 120 شهرک غیر قانونی در اراضی اشغالی مستقر شده اند.

فلسطینی ها خواستار تشکیل دولت مستقل فلسطین در کرانه باختری، شرق بیت المقدس و نوار غزه هستند. آنها خواهان عقب نشینی رژیم صهیونیستی از این مناطق هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار