عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: دستگاه دیپلماسی کشور در راستای بازگشایی سفارت انگلیس در ایران در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، اهداف پشت پرده این کشور را خنثی می‌کند.

مالک شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با بازگشایی سفارت انگلیس در تهران اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی کشور در چارچوب سیاست‌های کلی نظام برای خنثی‌سازی اهداف پشت پرده انگلیس، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات فتنه‌انگیزانه دولت انگلیس در تاریخ ایران افزود: به طوری کلی اقدامات انگلیس خلاف منافع ملی کشور ما بوده واین اقدامات همچنان پابرجا است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه اتفاق جدیدی در نیت هیئت حاکمه انگلیس نیافتاده است و از دشمنی آنها نسبت به ما، اسلام و پیشرفت کشور کم نشده است، تاکید کرد: عجله برای بازگشایی سفارت انگلستان سوال برانگیز است.

وی تصریح کرد: اعلام رسمی بازگشایی مجدد سفارت انگلستان در ایران از سوی خبرگزاری‌های مرتبط با این کشور اتفاق افتاد و این موضوع این شائبه را در ذهن ایجاد می‌کند که دولت نسبت به موضوعی که با سرنوشت مردم و شفافیت اقدامات دولت ارتباط دارد، اطمینان ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار