گردهمایی رویش در جهت تقویت برنامه‌های علمی و فرهنگی به شکل تخصصی در دانشجو معلمان برگزار خواهد شد.

صادق زاده معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  از آغاز جشنواره رویش در راستای تحقق سال تحصیلی پیوسته خبر داد.

صادق زاده در خصوص جزئیات این جشنواره گفت: این همایش در راستای ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشجویان معلمان فعال در عرصه‌های کانون‌های فرهنگی نظیر نویسندگی، سلامت، ایرانشناسی، ایرانگردی، سبک زندگی ایرانی اسلامی  و همچنین انجمن‌های پژوهشگری‌ برگزار می‌شود.

وی وجه تمایز گردهمایی امسال را نگاه تخصصی به موضوعات مطرح شده، بهره‌گیری از اساتید برجسته و همچنین مشارکت نهاد‌ها و سازمانها برای حمایت از فعالیت‌های دانشگاه دانست.

معاون فرهنگی دانشگاه همچنین از دیگر برنامه‌های ویژه در این گردهمایی را ایجاد علاقه‌مندی و انگیزه در اساتید بیان کرد تا به این وسیله زمینه فعالیت و مشارکت این افراد با دانشگاه افزایش یابد.

وی ضمن اشاره به وجود اردوهای صرفاً آموزشی در این گردهمایی خاطرنشان کرد: این اردوها به دو شکل تخصصی و عمومی انجام می‌شود.

صادق زاده همچنین از ایجاد برنامه‌های تفریحی نظیر بازدید از سد لتیان و پارک گیاه‌شناسی برای این دانشجو معلمان خبر داد و خاطرنشان کرد: از هر کانون یک نفر و مجموعاً 5 نفر از هر پردیس در گردهمایی حضور دارند، که در طی جلسات متعدد با اساتید زمینه‌های مدیریت انجمن‌ها به آنان آموزش داده می‌شود، تا این افراد بتوانند زمینه‌های گسترش انجمن‌های فرهنگی را در پردیس‌های خود برای دانشجویان علاقه‌مند و فعال را به کار گیرند.

صادق زاده در پایان عنوان کرد: گردهمایی رویش در قالب دوره‌های 20 ساعته در سه روز اجرا می‌شود، و سعی بر این است تا بهره‌مندی از اساتید مجرب موجود در این گردهمایی در طول سال تحصیلی به شکل مجازی اهداف علمی و فرهنگی مطرح شده تداوم یابد.


اتنهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار