زمینه‌های توسعه علمی باید با اجرای برنامه‌های پژوهشی از دوران کودکی در دانش آموزان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش   گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره کشوری پروژه‌های علمی جابر بن حیان در اردوگاه باهنر با حضور علی‌اکبرصالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد در این مراسم محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: در این جشنواره دانش آموزان اول تا ششم ابتدایی در غالب 6 نوع فعالیت متنوع با توجه به پایه تحصیلی اقدامات پژوهشی انجام می‌دهند این پروژه تلاش می‌کند تا با همکاری خانواده و معلمان نسلی فعال، فکور و پژوهنده پرورش دهد. 
 
دیمه‌ور خاطر نشان کرد: چنان چه این پروژه‌های علمی با تشویق همراه باشد زمینه برای توسعه اقدامات پژوهشی و دانش آموزان تقویت می‌شود. 
 
وی با اشاره به این که بذر علم را باید از همان کودکی در دانش آموزان ایجاد کرد، گفت: این جشنواره در راستای تحقق این هدف برگزار می‌شود. 
 
دیمه‌ور در پایان با اشاره به اشتغال 2300 دانش آموز در این جشنواره از سراسر کشور روند اجرای آن را موفقیت آمیز دانست و تصریح کرد: در حال حاضر از میان 600 هزار پروژه ارسالی 180 پروژه به نمایش در می‌آید و میزبان 400 نفر از معلمان، مربیان و دانش آموزان هستیم. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار