جانشين فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 592 کيلوگرم ترياک طی 24 ساعت گذشته در اين استان خبر داد.

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در خراسان جنوبیبه گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از بیرجند؛ جانشين فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در رابطه با اين خبر گفت: با اعلام اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی مبنی بر اين که محموله سنگين مواد مخدر توسط قاچاقچيان از سيستان و بلوچستان بارگيری شده و در شهرستان بيرجند دپو شده است ،عمليات شناسايي سوداگران مرگ و کشف مواد مخدر آغاز شد .

سرهنگ عليرضا امينی گفت: اخبار و اطلاعات پليس حاکی از اين بود که سوداگران مرگ محموله مواد مخدر را به شهرستان بيرجند منتقل کرده اند و قصد دارند در فرصت مناسب مواد مخدر را به صورت جزئي در بين خرده فروشان توزيع کنند.

جانشين انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به تعقيب و مراقبت شبانه روزی ماموران پليس مواد مخدر شهرستان بيرجند و مرکز استان، اظهار کرد: با همکاری منابع اطلاعاتی ، محل دپوی مواد مخدر شناسايی و با حضور نماينده دادستان بازرسی شد.

وی افزود : در بازرسی از اين محل 469 کيلوگرم ترياک کشف شد که در اين رابطه دو نفر دستگير و با تشکيل پرونده در اختيار مقام قضائي قرار گرفتند.

سرهنگ امينی خاطر نشان کرد : در عملياتی ديگر مأموران پاسگاه عملياتي سهل آباد نهبندان هنگام اجراي کمين در مسيرهاي فرعي چهار تناز قاچاقچيان مواد مخدر را که به صورت کوله اي و پياده 123 کيلوگرم ترياک را حمل میکردند دستگير کردند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.