استاد عکاسی دانشگاه تهران گفت: شاید حتی بتوان در آینده نزدیک برای ایجاد رشته عکاسی دردانشگاه کرمان برنامه ریزی کرد که زیرمجموعه رشته های هنری دیگر رشد کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  محمد خدادادی مترجم زاده با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس کرمان باید از مرحله تمرینات گذر کند، اظهار کرد: در برخی از آثار رگه هایی از خلاقیت دیده می شود که ویژگی های بیانی برخی از عکس ها را می رساند.

وی کرمان را دارای حرکت رو به رشد ودر آستانه تبدیل شدن به قطب عکاسی ایران دانست وتصریح کرد: به نظر بنده در دهه گذشته پیشرفت کرمان در این حوزه محرز بوده است واین استان می تواند از لحاظ عمل عکاسانه، کار آکادمیک وحامیان آزاد عکاسی برخوردارتر باشد.

مدیرگروه عکاسی دانشگاه تهران با اشاره به جمعیت تحصیل کرده رشته عکاسی در مقطع ارشد ودر آینده نزدیک دکترا از عکاسان کرمانی ،تصریح کرد: شاید حتی بتوان در آینده نزدیک برای ایجاد رشته عکاسی دردانشگاه کرمان برنامه ریزی کرد که زیرمجموعه رشته های هنری دیگر رشد کند.

وی با بیان اینکه اگر این گونه حرکتهای انجمن عکاسان در برگیرنده کل عکاسان ایران باشد می تواند موفق باشد گفت: تلاش خوبی بین مدیران انجمن دیده می شود ودر حالی که ارگانهای زیربط وزارتخانه ها از بودجه ها کم می کنند ، مدیران انجمن به شدت مسئولانه عمل کرده واغلب از جیب خود هزینه می کنند که در دراز مدت می تواند به تحلیل توان این افراد می انجامد.

استاد دانشگاه تهران اظهار کرد: امیدواریم شاهد برگزاری سالانه های عکاسی بیشتری در سطح کشور باشیم وقطعا با تغییر برخی ساختارها این حرکت ها شدنی است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
سلام من به رشته‌ی عکاسی علاقه ی زیادی دارم آیا در دانشگاه کرمان این رشته هست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سهیلا
۱۰:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام .من علاقه ی زیادی به عکاسی دارم ولی در شهر ما متاسفانه رشته ی عکاسی توی هیچکدوم از دانشگاه ها نیست.کاش میشد رشته ی عکاسی در کرمان هرچه زودتر میومد تا بتونم توی رشته ی مورد علاقه ی خودم تحصیل کنم