فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: دشمنانی که سالها برای ریشه کنی نظام ما توطئه ها ترتیب داده اند به این راحتی ها دست از سر نظام جمهوری اسلامی ایران بر نخواهند داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار بهمن ریحانی  گفت: با نگاهی به تحولات دنیا می توان دریافت که امروز استکبار جهانی با پیگیری سه موضوعبدنبال مدیریت جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه سرداران، فرمانداران، استانداران و مدیران جامعه اسلامی نباید سکولار باشند، گفت: منظور از مدیر سکولار مدیری نیست که بی دین باشد، منظور مدیری است که مشغول کار خودش است و کاری به کار حکومت و اتفاق رخ داده در آن ندارد.

وی افزود: ایجاد تفرقه در جهان اسلام یکی از رویکردهای مهم دشمنان برای مدیریت جهان اسلام است و دشمنان در تلاشند تا با تفرقه انداختنبین مسلمانان، اسلام را به عنوان یک دین خشن به جهانیان معرفی کنند.

وی از بی تفاوتی مدیران و مسئولان نسبت به دین به عنوان فتنه و آفت جدید طراحی شده از سوی دشمنان یاد کرد و گفت: مسئولان نباید نسبت به اتفاقات بی تفاوت باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید فراموش کنیم دشمنان به دنبال خار کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اقتدار و عزت کنونی کشور در مذاکرات هسته ای را نتیجه مقاومت های ملت دانست.

وی در ادامه افزود: اگر در برابر دشمنان بایستیم در آینده شاهد پیروزی های بزرگ و خارج از تصور کشور در حوزه های مختلف خواهیم بود.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: کرمانشاه ، دشمن ، توافق ، هسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.