گفتگویی با برزو ارجمند بازیگر سریال تنهایی لیلا و همچنین با آقای حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان که از افراد موفق استان خراسان داریم.

آرمان ستوده تهیه‌کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «دیار آشتی» گفت: این برنامه که کاری از جامعه رادیو ایران است هر پنجشنبه با سفر به یکی از استان‌های کشور به آداب و رسوم مردم آن شهر سوغات، صنایع دستی و مراکز تفریحی می‌پردازد.

وی مطرح کرد: به مناسبت سالروز تولد امام رضا (ع) «دیار آشتی» با استان خراسان رضوی سفر می‌کند در آیتم «ایران را بشنویم» با کمک مردم خونگرم این خطه از کشور یکی از نقاط مشهد مقدس معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: ارتباط تلفنی با برزو ارجمند بازیگر سریال تنهایی لیلا، ارتباط تلفنی با آقای حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان با عنوان یکی از افراد موفق استان خراسان و از اعضای دولت از دیگر بخش‌های این برنامه است.

آقای محمد اصغری کارشناس هواشناسی و اقلیم،‌ آقای صابر قدیمی طنزپرداز و شاعر نیز بخش‌های مربوط به خود را اجرا می‌کنند.

گفتنی است؛ «دیار آشتی» پنج‌شنبه‌ها ساعت 15:30 تا 17 با گویندگی نوید نوروزی، هماهنگی متین‌السادات فیروزی و ارتباطات محمد کیانی و زهره سربازی از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار