فرماندار شهرستان پردیس گفت: افتتاح کمربند شمالی بومهن گره گشای بخش عمده ترافیک شهر و یک سیسات زیر بنایی در حوزه حمل و نقل به حساب می آید .

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، مرتضی حیدری در مورد افتتاح چند پروژه در هفته دولت در شهرستان پردیس گفت: پروژه های افتتاحی در این نقطه از استان تهران تنها شهری نبوده و چند پروژه روستایی هم افتتاح شده است.

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: پروژه های مجتمع آموزشی امام حسین (ع) روستای کرشت، بلوار امام رضا (ع) شهر بومهن و بوستان باغ چنار شهر بومهن از دیگر پروژه هایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت .

حیدری با تاکید بر اینکه بلوار امام رضا (ع) کمربند شمالی بومهن نیز به حساب می آید، اضافه کرد : این پروژه از مقابل جایگاه سوخت گاز طبیعی شهرداری آغاز شده و پس از اتمام ، بومهن را به رودهن متصل می کند.

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : برخی از پروژه ها هم تا پایان سال 94 به بهره برداری می رسند و با حمایت همه جانبه دولت به ویژه در بخش مالی و اعتباری مسیر توسعه شهرستان را ادامه خواهیم داد .

انتهای پیام /س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
تکمیل کنارگذر شرق اصفهان با سرمایه گذاری سازمان بازنشستگی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
دست همه کسانی که برای سازندگی کمک میکنند درد نکند.
شهرک کشاورزی بومهن بیشتر جای سازندگی و کمک مسئولان را می طلبد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
ساخت کنارگذر اراک از تقاطع روستای خانه میران تا سنجان اراک متوقف شده_ باند برگشت جاده بروجرد به سمت اراک . جاده اصلی کشور نیازمند نوسازی و تعریض و بهسازی آسفالت است . پیمانکار این قطعه راهسازی هنوز آسفالت آنرا انجام نداده.. پیمانکار سازمان همیاری شهرداریها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
ساخت جاده های کمربندی برای انتقال بار ترافیک جاده ای به اطراف شهرها .