اردوی آماده سازی ملی پوشان تنیس روی میز برای شرکت در بازی‌های آسیایی تایلند از دیروز آغاز شد.

ملی پوشان تنیس روی میز عازم اتریش می شوندبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تنیس روی میز جهت آماده سازی برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند عازم اروپا می شود تا در مسابقات اپن اتریش، اپن بلژیک حاضر شود.
 
در حالیکه شایعاتی مبنی بر حضور نداشتن تعدادی از ملی پوشان در اردو شنیده می شد عباسی مربی تیم ملی در این خصوص گفت: این اخبار شایعاتی است که مطرح می کند که آرامش تیم را  به هم بزنند من از شما خبرنگاران خواهش دارم که به این شایعات توجه نکنید و به آرامش تیم کمک کنید و با خبرهای خود به بازیکنان روحیه بدهید.
 
وی در ادامه افزود: تنها بازیکنی را که در اردو نداریم شاهین اخلاق پسند است که به دلیل مشکلات خانوادگی و با هماهنگی با کادر تیم ملی در اردو حاضر شدند ولی دیگر بازیکنان مانند، نوشاد عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی، سیاد لطفی، امین احمدیان و حیدری در اردو حاضر هستند و قرار شد نیما عالمیان که در مسابقات چک و سوئد حاضر بود هم به ما بپیوندد.
 
عباسی در ادامه افزود: در هفت، هشت سال گذشته برای اولین بار است که می خواهیم با 5 نفر در مسابقات آسیایی حاضر شویم در همین جا از آقای سعادت‌مند سرپرست فدراسیون در خصوص شرایط خوبی که برای ما ایجاد کرده‌اند تشکر می کنم.
 
عباسی در خصوص برنامه تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند هم گفت:ابتدا راهی اتریش می‌شویم بعد از آن به بلژیک می رویم، 21 شهریور ماه به تهران بر می‌گردیم 2 الی 3 روز استراحت داریم و بعد از آن دوباره برای یک هفته راهی کیش می‌شویم و سپس برای بازی های آسیایی که اول مهر ماه آغاز می‌شود به تایلند می رویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار