نمايش «پشت سرتو نگاه نكن» با يک هفته تاخير از پانزدهم شهريور ماه راس ساعت ٢٠:٤٥ اجرهای خود را آغاز می‌كند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی نمايش «پشت سرتو نگاه نكن»؛ اين نمايش كه پيش از اين بنا بود از هشتم شهريور اجراهای خود را در تماشاخانه استاد مشايخی آغاز كند به علت مشكلات فنی و ايمنی تماشاخانه با يک هفته تاخير و از پانزدهم شهريور ماه ساعت ٢٠:٤٥ اجراهای خود را آغاز می‌كند.

نمايش «پشت سرتو نگاه نكن» به كارگرداني حامد ادوای، توسط سمانه پرهيزكاری بر پایه برخی از کاراکترهای نمایشنامه باگانه نوشته مجتبی رفیعی، به نگارش درآمده و از ١٥ شهریور ساعت 20:45 اجرای خود را آغاز می‌کند.

در اين نمايش سهيل عبدی، محمد اصغری، امين دماوندی، جواد قاسم لو، مريم نقيبی، دلارام پهلوان هاشمی، عليرضا لبيبيان، سونيا كثيری به عنوان بازيگر و مريم فرحی به عنوان عروسك‌گردان به ايفای نقش می‌پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مليكا بكايی دستيار كارگردان، علی سينا رضا نيا طراح افكت و موسيقی، هادی حدادی و فريماه فرهنگی همراهان گروه موسيقی، رژين دلفان عكاس، عطيه ادوای طراح پوستر و بروشور، سما ستوده طراح لباس، هما خداجوی طراح و سازنده عروسک و سمن قناد به عنوان طراح گريم اشاره كرد. 

پيش فروش اينترنتی بليت در روزهای آينده در سايت تيوال آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.