چین که به عنوان بزرگترین بازار خودروی دنیا از خریداران اصلی محصولات این 8 شرکت ژاپنی به حساب می آید ، در حال حاضر دچار رکود اقتصادی شدیدی شده است که در صورتی که این رکود ادامه پیدا کند احتمال وارد شدن صدمات وخسارات مالی شدید به این شرکت ها وجود دارد.
این گزارش می افزاید: فروش خودرو شرکت نیسان در بازار چین با ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده و به فروش ۸۴ هزار خودرو در ماه جولای (تیر و مرداد) رسیده است.
بیشترین کاهش سفارش و فروش خودروی نیسان در بخش خودروهای سواری است.
این در حالی است که شرکت های دیگر مانند میتسوبیشی حدود ۱۴ درصد، سوزوکی حدود ۳۲ درصد و سوبارو ۲۰ درصد کاهش فروش در چین داشتند.
در این شرایط که فروش و سفارش این شرکت ها کاهش داشته اما تویوتا با حدود ۲۴ درصد افزایش فروش در این کشور روبرو بوده است. بر اساس گزارش یومی یوری در ماه جولای فروش تویوتا در چین به ۹۳ هزار خودرو رسیده است.
گفتنی است منحصر به فرد بودن تکنولوژی به کار رفته در خودروهای تویوتا، دلیل اصلی محبوب بودن تویوتا در بین این شرکت ها اعلام شده است.
در ۶ سال اخیر تویوتا در تجهیزات سوخت و سوز و همچنین امنیت جزء بهترین شرکت های خودرو سازی می باشد. بیشترین اختلاف تویوتا با شرکت های خودرو سازی آمریکا در فن آوری به کار رفته در تولیداتش می باشد.
منبع: خبرانلاین
انتهای پیام/
این خودرو سازها هنوز این کمپین خودجوش مردم رو جدی نگرفتند و انگار خبرندارند که با همبستگی مردم این کمپین چقدر قدرتمند شده،خودروسازها و واردکنندگان خودرو اگر به رویه سابق ادامه بدهند و تغییر جدی اعمال نکنند ،محکوم به حذف و ورشکستگی هستند ،مردم دیگه فهمیدن که با اینا باید چجور برخورد بشه .
زنده باد کمپین نخریدن خودرو صفر.احسنت به مردم، این رویه را همچنان ادامه بدهید