سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از حرم، نقش‌آفرینی‌های ارزشمند و ماندگاری داشته است که پس از شهادت نیز این نقش آفرینی ها به پایان نرسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ همسر سردار شهید مدافع حرم حمید تقوی فر با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بنا به در خواست و وصیت آن شهید بزرگوار قصد داریم بیش از 4 هکتار زمین کشاورزی و خانه ای با مساحتی بیش از 340 متر را به کمیته امداد اهدا کنیم.

همسر پنجمین شهید مدافع حرم آل الله بیان کرد: حدود 2 هکتار از زمین ها نخلستان است و مابقی کشت برنج در آن صورت میگیرد که فروش محصولات این اراضی و یا عواید حاصل از اجاره ی آنها برای ایتام باغملک که تحت پوشش کمیته امداد هستند خرج خواهند شد.

وی تصریح نمود: خانه را شهید نوساز کرده بود و 3 دهنه مغازه در جلوی آن تعبیه کرد و گفت این ملک کانون فرهنگی آموزشی باشد تحت پوشش کمیته امداد و نامش را با نام امام جعفر صادق (ع) مزین کنید تا مردم ابو دبس از توابع شهر کارون از فعالیت های فنی و حرفه ای، مهارت های زندگی و مناسبت های دینی که در این کانون  برگزار می شود، استفاده نمایند.

همسر شهید سردار حمید تقوی فر در  ادامه گفت: 3 باب مغازه نیز، به خانواده های نیازمند داده شود تا با وام اشتغالزایی کمیته امداد بتوانند کار تولید کرده و امرار معاش کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اظهار کرد: پنجشنبه با رضایت فرزندان و خانواده شهید سند بطور کامل به نام کمیته امداد شد و احتمال می رود جهت رسیدن و برآورده کردن هر چه بهتر خواسته شهید، از افراد تحت پوشش کمیته امداد به عنوان نیرو برای کار در زمین های کشاورزی و نخلستان ها استفاده شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.