جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگيري يك سارق حرفه ای خبر داد و گفت: اين متهم به 73 فقره سرقت موتورسيكلت و لوازم آبياری اعتراف كرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: در پي اطلاع از فعاليت يك نفر كه در امر خريد و فروش موتورسيكلت هاي مسروقه فعاليت داشت ، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور کارآگاهان پليس اگاهي زنجان قرار گرفت.

وی افزود: در اين رابطه پرونده مقدماتي تشكيل و تحقيقات در راستاي شناسايي و دستگيري متهم آغاز كه ماموران دريافتند، وي در زمين هاي كشاورزی اطراف روستاي " وير " در حال پرسه زني مي باشد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تاكيد كرد : ماموران به محل مذكور اعزام و متهم را دستگير و جهت ادامه تحقيقات به پليس آگاهي منتقل كردند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد : متهم در بازجويي هاي اوليه به سرقت سه دستگاه موتورسيكلت اعتراف و اعلام كرد آنها را به سه مالخر در شهرستان زنجان فروخته است.

وي با اعلام اينكه هرسه مالخر نيز شناسايي و دستگير شدند خاطر نشان كرد : متهم به نام " م – الف " در ادامه بازجويي هاي صورت گرفته به 70 فقره سرقت لوازم آبياري نيز اعتراف كرد .

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه اين متهم در مجموع به 73 فقره سرقت اعتراف كرد افزود : متهم به همراه سه مالخر با پرونده متشكله به دادسرا معرفي شدند.

وي به دارندگان موتورسيكلت توصيه كرد : موتورسيكلت خود را به سيستم ايمني مناسب مانند دزدگير ، قفل فرمان و ... مجهز و از پارك كرذن آن در مكان هاي خلوت و باز خوداري كنند.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: دستگیری ، سارق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.