با توجه به شراطی کنونی محققان و پژوهشگران وارد میدان شده و با تحقیقات خاص در زمینه مهدویت، چهره رئوف اسلام و حضرت مهدی (عج) را به جامعه نشان دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با مدیر گروه مطالعات قرآن، حدیث و مهدویت مسجد مقدس جمکران گفتند: کتاب جامع آیات مهدوی در بیان عترت‌ کتاب ارزشمندی است و توانسته در زمینه مهدویت به خوبی وارد شود.

ایشان از فعالیت های مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران که در کارهای پژوهشی از علما استفاده می شود تقدیر و تشکر کردند و افزودند: گروه مطالعات قرآن، حدیث و مهدویت مسجد مقدس جمکران، بیش از پیش مراجع و علما را در جریان کارهایی که در این مرکز انجام می‌شود قرار دهد.

آیت الله علوی گرگانی فعالیت‌های پژوهشی را  نیاز جامعه امروز دانستند و خاطر نشان کردند: با توجه به شرایط کنونی و تلاش دشمنان برای تخریب چهره اسلام لازم است محققان و پژوهشگران وارد میدان شده و با تحقیقات خاص در زمینه مهدویت، چهره رئوف اسلام و حضرت مهدی (عج) را به جامعه نشان دهند.

ایشان با اشاره به مفید دانستن کتاب «هدایت به مهدی» تصریح کردند: در آستانه انتشار این کتاب در صورتی که نیاز به حمایت و یا تکمیل برخی نکات داشتید درب دفتر مراجع و علما به روی این گروه محقق باز است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.