سرداب حرم مطهر امام حسین(ع) از سوی آستان مقدس حضرت سیدالشهدا در كربلای معلی به سرعت در حال ساخت است كه یكی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های حرم به شمار می‌آید..

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سرداب حرم مطهر امام حسین(علیه‌ السلام) از سوی آستان مقدس حضرت سیدالشهدا در كربلای معلی به سرعت در حال ساخت است.

پیشرفت 60 درصدی ساخت سرداب امام حسین(ع) + تصاویر

سرداب حرم مطهر امام حسین(ع) از سوی آستان مقدس حضرت سیدالشهدا در كربلای معلی به سرعت در حال ساخت است كه ساخت آن یكی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های حرم به شمار می‌آید و می‌تواند بخش عظیمی از مشكلات را برطرف كند و در آینده نزدیك و با پایان یافتن این پروژه، ظرفیت پذیرش در این مكان مقدس به چندین برابر خواهد رسید.

پیشرفت 60 درصدی ساخت سرداب امام حسین(ع) + تصاویر

این پروژه با هدف توسعه صحن مطهر و فراهم كرده فضای مناسب جهت استقبال از زایران به ویژه در ایام زیارت های میلیونی در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در دست اجراست و هم اكنون شاهد پیشرفت 60 درصدی آن هستیم.

پیشرفت 60 درصدی ساخت سرداب امام حسین(ع) + تصاویر

با توجه به ازدحام جمعیت به ویژه در ایام زیارت های میلیونی و در راستای تسهیل در امر زیارت ، این پروژه مجهز به پله های برقی و دیگر امكانات رفاهی همچون سیستم خنك كننده مركزی ، اطفاء حریق ، سیستم هشدار و سیستم صوتی است.

پیشرفت 60 درصدی ساخت سرداب امام حسین(ع) + تصاویر




منبع: خبرگزاری حج


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
سلام بر حسین (ع)
آخرین اخبار