شهردار منطقه یک گفت: در این منطقه از نظر ترافیک با مشکلاتی رو به رو هستیم به همین منظور تصمیم داریم که اتوبان امام علی، صیاد شیرازی و ارتش را با برنامه ریزی های دقیق طی یک سال آینده به یکدیگر متصل کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبي يزداني شهردار منطقه یک در مراسم بهره برداري از پروژه های منطقه يک با اشاره به اقدامات انجام شده براي خريداري باغات منطقه يک اظهار کرد: از سال 91 براي خريد 10 باغ بزرگ در اين منطقه اقدام کرده و توانستیم بر اساس کمیسیون ماده 5، 70 درصد از زمین ها را تملک و به فضاي عمومي تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه اقداماتی نیز در خصوص وضعيت فضاهاي بي دفاع شهر تهران انجام شده است، اضافه کرد: تاکنون 38 مورد فضاي بي دفاع در منطقه يک شناسايي و اين مناطق به بوستان تبديل شده اند.

يزداني با بیان اینکه 14 هکتار فضا از درکه تا محلاتی در اختیار وزارت آموزش و پرورش و راه و شهرسازی است، تصریح کرد: در اين زمينه مذاکراتي انجام شده و به زودی اين فضا را به تملک خود در آورده و به فضاي سبز عمومی تبديل می کنیم.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه پروژه های فرهنگی این منطقه در دهه فجر به بهره برداری می رسد، یادآور شد: در منطقه در خصوص سراهاي محلات تاکنون از 27 سراي محله 22 مکان را احداث کرده ایم و 5 سرای محله نیز در حال ساخت است.

وی با اشاره به احداث 18 میدان میوه و تره بار در منطقه یک افزود: 9 ایستگاه آتش نشانی باید در منطقه داشته باشیم که تاکنون 7 مورد آن احداث شده و یک مورد نیز در حال ساخت است و یک ایستگاه نیز سال آینده به بهره برداری می رسد.

یزدانی با اشاره به حفاظت از سوله هاي مديريت بحران شهر تهران گفت: در هر ناحیه باید سوله بحران داشته باشیم اما به دلیل نبود بودجه با مشکلاتی رو به رو هستیم و امیدواریم در سال آینده بتوانیم 3 مورد را به بهره برداری برسانیم.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه خط 3 مترو تهران در یک ماه آینده به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: در این منطقه از نظر ترافیک با مشکلاتی رو به رو هستیم به همین منظور تصمیم داریم که اتوبان امام علی، صیاد شیرازی و ارتش را با برنامه ریزی های دقیق طی یک سال آینده به یکدیگر متصل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار