مجري پروژه مترو تهران_ پرند گفت: سازه فاز نخست پروژه تهران-پرند به طور صدرصد تكميل شده و اين بخش مراحل نصب تجهيزات ريلي ، برقي و نازك كاري را در ايستگاه شهرآفتاب سپري مي كند.

سيدقوام الدين حسيني در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اينكه فاز نخست پروژه تهران-پرند كه در ادامه توسعه خط يك مترو و از طريق ايستگاه مترو شاهد به سمت نمايشگاه بين المللي و سپس فرودگاه امام و نهايتاً شهر پرند مي رسد، اظهار كرد: تا پايان سال اين پروژه آماده بهره برداري خواهد شد.

مجري پروژه مترو تهران-پرند اعلام كرد كه در حال حاضر براي اتمام فاز دوم و سوم پروژه منهاي ناوگان، به ترتيب حدود 230 ميليارد و 185 ميليارد تومان بودجه نباز است كه اين ميزان بودجه در صورت عدم تخصيص به موقع، متغير و بيشتر خواهد بود.

 اگرچه دولت در سال گذشته 32 ميليارد تومان به اين پروژه بودجه تخصيص داد و با تصميم مديريت شهري تهران قرار شد اين پروژه به سه فاز جداگانه (فاز يك: ايستگاه شاهد- نمايشگاه بين المللي شهر آفتاب)،(فاز دو: نمايشگاه بين المللي شهرآفتاب-فرودگاه بين المللي امام) و (فاز سه: فرودگاه بين المللي امام- شهر پرند) تقسيم بندي شده و با اولويت پيش برود اما انتظار مي رود امسال نيز همين مقدار و احتمالاً قدري بيشتر بودجه درنظر گرفته شده باشد.

گفتني است :پروژه خط مترو تهران-پرند به طول حدود 52 كيلومتر بر اساس مصوبه دولت وقت، به طور صد در صد با بودجه دولتي تكميل و راه اندازي مي شود؛ اما عدم تزريق به موقع بودجه دولتي موجب شده تا برنامه ريزي و هدف گذاري شركت مترو تهران و حومه درباره كل اين پروژه با مشكلاتي مواجه شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۰۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
با سلام لطفا پیگیر مشکلات شهر جدید پرند باشین .بزرگترین مشکل پرند نبود مترو هیت که از مسیولین میخوایم هر چه سریعتر نسبت به راه اندازی این خط اقدام کنند
آخرین اخبار