زندگینامه شهید کاوه در کتاب «بر فراز آشیانه عنقا»

کتاب «بر فراز آشیانه عنقا» به وسیله انتشارات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس منتشر شد.

منصور انوری نویسنده کتاب «بر فراز آشیانه عنقا» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای این کتاب گفت: این کتاب اجمالی به وقایع کردستان با محوریت شهید محمود کاوه از ابتدای مبارزه این شهید بزرگوار با دشمنان داخلی و خارجی و تا لحظه‌ شهادت زیبای ایشان است.

وی بیان کرد: این کتاب به صورت فصل‌بندی و شروعش با خواب شهید کاوه بوده و در ادامه این کتاب به مسائل و کمک 330 نفر از برادران سپاهی که برای دفاع از این مرز و بوم وارد سنندج شده بودند می‌پردازد.

انوری ادامه داد: این کتاب به وسیله انتشارات صریر با حمایت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس منتشر و با تیراژ 2000 نسخه و در 500 صفحه چاپ و در اختیار مردم شهید پرور قرار گرفته است.

وی ابراز داشت‌: هدف من از نگارش این کتاب بازگو کردن وقایع کردستان و اثبات مظلومیت مردم کرد بود، که در آن موقع مورد هجوم دشمنان داخلی و بعثی قرار داشت.

انوری افزود: این کتاب به صورت رمان وضعیت کشور در اوایل انقلاب و جانفشانی‌های رزمندگان مبارز خطه کردستان و دیگر مناطق عملیاتی را به رشته تحریر درآمده است.

وی در پایان گفت: کسانی که کتاب را مطالعه کرده بودن بسیار از آن ابراز رضایت کرده که به دلیل تبلیغات ضعیف و برگزار نشدن مراسم رونمایی استقبال خوبی صورت نگرفت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار