به گزارش خبرنگار
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیروس نصیری با اشاره به اینکه با ایجاد پرونده الکترونیک زمان پاسخگویی کاهش مییابد اظهار کرد: تنوع در ارائه خدمات بیمهای، فرسودگی پرونده های کاغذی و مفقود شدن پرونده و اوراق از مشکلاتی بوده است که ضرورت ایجاد این طرح را برای کاهش زمان پاسخگویی و رفع این مشکلات افزایش داده است.
وی تصریح کرد: در دسترس ارباب رجوع قرار گرفتن پرونده، کمبود فضای فیزیکی و امکانات بایگانی از الزامات ایجاد پرونده فنی الکترونیک است.
نصیری ادامه داد: از سال 91 پروژه ایجاد
پرونده فنی و الکترونیک آغاز شد و در سال 92 این طرح به صورت پایلوت در چند شعبه انجام شد.
انتهای پیام/