معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت : این سازمان در روز خانواده و تکریم بازنشستگان از بازنشستگان ،از کارافتاگان و همسران بازمانده بیمه شدگان نمونه ، تقدیر می کند .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان منصور اعتصامی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به نگاه داشتن حرمت بزرگان و سالمندان بر اساس توصیه های اکید در آموزه های دینی و اسلامی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی براساس معیارهای مشخص ، بازنشستگان ، همسران بیمه شدگان متوفی و از کارافتادگان نمونه را ارزیابی می کند و مصادف با روز 25 ذی الحجه (روز خانواده و تکریم بازنشستگان) از آنها تقدیر به عمل می آورد. 

وی در خصوص معیارهای انتخاب بازنشستگان ، از کارافتادگان و همسران بازمانده  بیمه شدگان متوفی تصریح کرد: تربیت فرزندان شایسته ، مدرک دانشگاهی ، موفقیت در رقابت های ورزشی ، علمی ،هنری و خلق ارزش های دینی و اخلاقی در سطوح مختلف ، در انتخاب افراد نمونه تاثیر گذار است.

اعتصامی ادامه داد: مشارکت در امور عام المنفعه و خیریه ، کار آفرینی و اشتغال زایی ، ارائه پیشنهاد های موثر در بهبود کیفیت خدمات به مخاطبین و رفع چالش های سازمان که به مرحله اجرایی و عملیاتی نیز رسیده باشد از دیگر معیارهای انتخاب افراد نمونه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی در پایان گفت : دستوالعمل مربوط به انتخاب بازنشستگان ، همسران بیمه شدگان متوفی و از کار افتادگان نمونه به واحدهای اجرایی سازمان در سراسر کشور ارسال شده و این افراد تا تاریخ 28 شهریور ماه سال جاری با مراجعه به سایت تامین اجتماعی و دریافت فرم های مربوطه ، مدارک مورد نظر را به شعبه های سراسر کشور تحویل دهند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار