فرمانده انتظامی شهرستان آمل انهدام باند سارقان داخل خودرو در آمل خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ " ولي الله گنجيان مقدم" با اشاره به اینکه در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل و قطعات خودرو، موضوع به طور ويژه در دستور کار مأموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت گفت :مأموران تجسس و اطلاعات کلانتري ها با فعال کردن تيم هاي عملياتي اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي را براي شناسائي و دستگيري متهمان به سرقت آغاز کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل خاطر نشان کرد: ماموران با استفاده از شگردهاي خاص پليسي پس از شناسايي متهمان به سرقت با هماهنگي قضايي موفق شدند، در يک عمليات غافلگيرانه سارقان را دستگير کنند.

وي گفت:سارقان با نام هاي د- ر، و- الف ور- ت در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به 10 فقره سرقت داخل خودرو در شهر آمل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل بيان کرد: با همکاري سارقان، صحنه هاي سرقت بازسازي و همه مالباختگان شناسايي شدند. که اين موضوع رضايتمندي شهروندان آملي را به دنبال داشت.

گنجیان مقدم در پايان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي و تجهيز وسايل نقليه خود به سيستم هاي ايمني از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشيا قيمتي در خودرو خودداري کنند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: انهدام ، سارقان ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.