فرمانده سپاه کربلا مازندران از راه‌اندازی فرهنگسرای مقاومت و مشاهیر در سه شهر استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری، سردار محمدحسین بابایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل در حسینیه ثار‌الله سپاه این شهرستان با بیان اینکه امروزه در بدنه سپاه نیاز به زیرساخت‌های بسیاری برای این تبلیغ اساسی است،گفت: در نشست‌هایی با سردار نقدی رئیس سازمان بسیج کشور و رایزنی‌های انجام گرفته با استانداری مازندران و فرمانداری سه فرهنگ‌سرا مقاومت و مشاهیر در این استان احداث می‌شود.

وی افزود: این سه فرهنگ‌سرا در شهرهای ساری و آمل و دیگر در غرب استان راه‌اندازی می‌شود که به نوعی تبلیغ و شناساندن مشاهیر و علمای جلیل‌القدر هر یک از شهرستان‌های این استان به جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان آمل با وجود علمای بزرگ و تاریخی و یک منطقه عالم‌پرور وجود تمثال‌های این افراد لازم است و باید در ورودی‌های این شهر با نماد برجسته قرار گیرد تا مسافران و گردشگران این عالمان بزرگ را بشناسند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه همچنین با دستور سرادر نقدی در مراکز هر یک از استان‌های کشور دهکده مقاومت راه‌اندازی می‌شود، گفت: این دهکده به صورت شهربازی با رویکرد مقاومتی و با تربیت نسل‌هایی به عنوان بچه‌های مقاومتی ایجاد می‌شود.

در این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلای مازندران سرهنگ حکمت داجلری به عنوان فرمانده سپاه آمل منصوب شد

سرهنگ پاسدار خادم فرمانده اسبق سپاه آمل پس از یک سال و نیم خدمت در آمل به عنوان فرمانده سپاه شهرستان ساری منصوب شد .سرهنگ داجلری قبل از این فرمانده سپاه شهرستان نوشهر بود.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.