فرمانده انتظامی كهنوج از انهدام باند سارقان منازل و اعتراف آنان به 36 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام پايگاه خبری پليس، سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: در پی وقوع سرقت منازل در شهرستان كهنوج، با توجه به اهميت موضوع، اكيپ ويژه ای از مأموران انتظامی پليس آگاهی شهرستان تشكيل و اقدامات براي شناسايی و دستگيری سارقان آغاز شد.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و كنترل شبانه روزی محل های وقوع سرقت موفق شدند، مخفيگاه سارقان را شناسايی و در يك عمليات ضربتی ، سه نفر از آنان را دستگير كنند.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: سارقان در بازجويی های اوليه به سرقت های خود اعتراف و عنوان كردند که وسايل سرقتي را که قابل فروش بوده ، به سرعتبا همکاری دو مالخر از شهرستان های همجوار، به فروش مي رساندند.

وی با اشاره به اين كه افراد دستگير شده دارای سوابق كيفری هستند، تصریح کرد: در تحقيقات تكميلی پليس، سارقان تا كنون به 36 فقره سرقت لوازم و وسايل خانگی اعتراف كردند كه پرونده آنان برای رسيدگی تحويل مراجع قضايي شد.

سرهنگ بهرامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افرادی كه در ظاهر فروشنده هستند و اقدام به فروش اجناس زير قيمت معمول بازار می كنند، پليس را از اين امر آگاه كنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: انهدام ، باند ، کهنوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.