شش کاروان سرپرست مدیریت حج و زیارت استان گفت: اعزام شش کاروان حج تمتع از استان به سرزمین وحی از صبح سه شنبه و از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،محمد قاصری افزود: بامداد امروز دو کاروان ۸۸ نفره از شهرستان مانه و سملقان و ۱۲۰ نفره از شهرستان بجنورد از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مدینه منوره اعزام شدند.

وی اظهار داشت: دومین کاروان زائران حج تمتع خراسان شمالی هجدهم شهریورماه عازم سرزمین وحی می شوند.

وی افزود: در قالب این اعزام، ۸۸ نفر از زائران حج تمتع اسفراینی به مدینه منوره اعزام شده و پس از آن نیز کاروان زائران شیروانی با ظرفیت ۸۹ نفر اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: پنج شنبه هفته جاری هم دو کاروان زائران حج تمتع از بجنورد با ظرفیت های ۱۲۰ و ۴۵ زائر از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سوی جده عربستان پرواز کرده و آخرین کاروان اعزامی از خراسان شمالی به سرزمین وحی نیز با ظرفیت ۹۵ نفر صبح روز بیستم شهریورماه صورت می گیرد.

قاصری افزود: در سال جاری در مجموع ۶۲۰ زائر حج تمتع از خراسان شمالی شامل ۲۸۷ نفر مرد و ۳۳۳ نفر زن در قالب شش کاروان به مکه مکرمه اعزام می شوند که از این تعداد سه کاروان از بجنورد و از هر کدام از شهرستان های اسفراین، شیروان و مانه و سملقان نیز یک کاروان به مکه مکرمه اعزام می شوند.

گفتنی است: زائران حج تمتع استان پس از انجام مناسک حج، همزمان با نیمه مهرماه به کشور باز می گردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.