کهتری: ما در هر صورت به ریو می‌رویم

رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین گفت: اگر در تایلند هم مقام نیاوریم به هر حال به ریو می‌رویم.

 به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین با حضور خود در مسابقات آسیایی تایلند آمادگی پیشرفت بیش‌تر این تیم را اعلام می‌کند ورزشکاران این تیم که در مسابقات آسیا و اقیانوسیه آلمان موفق به کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک ریو شد در حال حاضر بدون شرکت در اردوها و تمرینات رد مسابقات تایلند حاضر می‌شوند.

مجید کهتری رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین در رابطه با چگونگی برگزار‌شدن این مسابقات و اردوهای این تیم برای حضور در ریو اظهار داشت: برای حضور در پارالمپیک ریو باید 140 نفر از ورزشکاران موفق به دریافت سهمیه بشوند که در مسابقات آلمان حدود 80 ورزشکار توانستند این سهمیه را مستقیم به دست آورند.

وی بیان کرد: از آن 80 سهمیه 4 سهمیه متعلق به ورزشکاران ایرانی بوده و 60 نفر دیگر از ورزشکاران باید انتخاب شوند تا پارالمپیک ریو به راحتی برگزار شود.

کهتری ادامه داد: این 60 نفر باقی‌مانده دیگر جهانی نیستند و آن‌ها را از نواحی مختلف آسیا، آمریکا و اروپا  برای حضور در مسابقات تایلند و برای گرفتن مجوز ریو دعوت می‌کنند که 10 نفر نیز در این رقابت ها انتخاب می‌شوند.

و مابقی هم با برگزاری مسابقاتی با حضور کشورهایی که اصلاً سهمیه نداشتند و برگزاری مسابقات بین‌المللی در سال 2016 و در جمهوری چک انتخاب و به پارالمپیک ریو می‌فرستند.

کهتری خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ایران هر 4 سهمیه را مستقیم بدست‌آورده و اگر در مسابقات تایلند هم یک نفر از همان ورزشکاران مقام اول تا چهارم را به دست آورند.

چون در مسابقات آلمان سهمیه آوردند، سهمیه آن‌ها به نفرات بعدی به ترتیب اهدا می‌شود.
گفتنی است: برای آمادگی بیش‌تر تیم تیروکمان سومین اردوی آن‌ها از 10 مهر تا 20 مهر و دیگری اردوی که متصل به اعزام هست از 10 تا 20 آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار