همدان؛

اهدای کتاب به کتابخانه عمومی حکمت روستای حسین آباد عاشوری به دست مجرمان محیط زیست

رئیس اداره حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از اهدای کتاب به کتابخانه عمومی روستای حسین آباد عاشوری توسط مجرمان محیط زیست شهرستان بهارخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی خوش خان گفت: شعبه یکم دادگاه کیفری شهرستان بهار دو متجاوز به منابع طبیعی را به دو سال حبس و خرید و اهدای کتاب مجموعه قوانین منابع طبیعی به کتابخانه عمومی حکمت روستای حسین آباد عاشوری  محکوم کرد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات محلی چهار سارق شناسایی شده و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شد.

 رئیس اداره حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این افراد با تخریب سازه و بیرون آوردن مصالح از آنها برای ساخت بنا استفاده کرده اند.


مهدی خوش خان بیان کرد: شعبه یکم دادگاه کیفری بهار پس از بررسی ابعاد پرونده دو نفر از متهمان را تبرئه و دو نفر از محکومان را نیز مجازات کرد.

وی افزود: طبق رای دادگاه با استناد به مواد قانونی 23 و 24 قانون مجازات اسلامی هر یک از متهمان به تحمل دو سال حبس تعزیری و خرید دو جلدکتاب با مضمون مجموعه قوانین منابع طبیعی و اهدای آن به کتابخانه عمومی روستای حسین آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار محکوم شدند، که بر اساس این تصمیم این کتاب‌ها تهیه و به کتابخانه عمومی حکمت روستای حسین آباد عاشوری تحویل شد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: همدان ، کتاب ، روستا ، محیط ، زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.