بخشدار رودهن گفت: هریک از آرای مردم که به داخل صندوق انتخابات ریخته می شود حق الناس است و حفظ و صیانت از این آرا مهمترین وظیفه دولت و مجریان برگزاری انتخابات می باشد.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی گفت: در هفتم اسفندماه سال جاری دو انتخابات حساس مجلس وشورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش داریم که تمامی ارگان ها و دستگاه های دولتی مکلف هستند تا در صورت نیاز نیروهای انسانی، موتوری و تجهیزات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

بخشدار رودهن گفت: می بایست همانند سایرانتخابات شورو نشاط سیاسی را در جامعه داشته باشیم تا به لطف خدا و همراهی مردم انقلابی ایران اسلامی شاهد برگزاری انتخابات گسترده و با شکوهی در کشور باشیم و محیطی آرام برای کاندیدا و رای دهندگان فراهم کنیم.

طاهرخانی به اصل بی طرفی مدیران دستگاه های اجرایی در انتخابات اشاره کرده واظهار داشت: به مدیران نهادها و ادارات دولتی سطح بخش توصیه می کنم که از همراهی کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی پرهیز و از در اختیار گذاشتن امکانات اداری جهت تبلیغات واستفاده کاندیدا جدا خودداری نمایند.

بخشدار رودهن افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا انتخاباتی سالم و گسترده برگزار نماییم تا بار دیگر اقتدار و عزت ملت و دولت ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شود.


وحدت و همدلی مسئولان رودهن زبانزد است

بخشدار رودهن گفت: وحدت و همدلی مسئولان بخش رودهن در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و همچنین آرامش و آسایش همشهریان عزیز در شهرستان و حتی استان تهران زبانزد است.

رضا طاهرخانی با بیان اینکه شعار تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری باید مورد توجه همه دستگاه های دولتی قرار بگیرد گفت: همدلی و همزبانی مابین دولت و ملت موجب اقتدار ایران و همچنین پیشرفت در تمامی عرصه های جهانی خواهد شد.

بخشدار رودهن با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: اقدامات موثری در طول دو سال خدمت رسانی دولت یازدهم در سطح کشور شاهد بودیم که می توان به کاهش تورم، طرح تحول نظام سلامت، سیاست خارجی دولت و توافقنامه انرژی هسته ایی، و همچنین عدم وابستگی بیش از 80 درصد بودجه به نفت و غیره اشاره کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مسئولان مراقب رفتار و اخلاق خود باشند گفت: مسئولان سطح بخش نیز باید طبق فرمایشات معظم له با رعایت اخلاق و رفتار در برابر ارباب رجوع به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

طاهرخانی به خدمات رسانی در سطح روستاهای بخش اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هادی، بهسازی و آسفالت معابر روستایی، احداث بوستان های روستایی و تجهیز آنها به لوازم ورزشی و بازی، احداث ساختمان های دهیاری ها، تجهیز ماشین آلات دهیاری ها از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سطح روستهای بخش رودهن محسوب می شود.

بخشدار رودهن از برپایی مراسمی بزرگ در روز روستا خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا در روز روستا مراسمی در یکی از روستاهای سطح بخش برگزار نماییم و از اقدامات صورت گرفته در این روستاها رونمایی کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.