بخشدار رودهن با بیان اینکه عزت نفس و خودباوری از برکات مهم دفاع مقدس بوده است گفت: در جنگ تحمیلی روحیه خود باوری به ملت ایران تزریق شد و به این نتیحه رسیدیم می توانیم روی پای خود بایستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی با اشاره به اینکه نسل جوان در دوران امام خمینی (ع) متحول شد گفت: نسل آن دوران چنان متحول شدند که از هستی خود گذشتند و صحنه‌هایی از ایثار را در دوران دفاع مقدس خلق کردند.

بخشدار رودهن افزود: ما باید در خصوص انتقال این ارزش ها به نسل جدید که آن دوران را به هیچ وجه ندیده و تجربه نکرده اند، امانتدارخوبی باشیم و در این هفته برنامه متنوع و مختلفی را برای آشنا کردن اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان بافرهنگ ایثار و شهادت برگزار کنیم.

طاهرخانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که از دفاع مقدس به‌عنوان گنجینه‌ای ارزشمند در نظام یاد می‌شود و هر جا در جامعه کمی و کاستی وجود داشته باشد با نگاه به ارزش های دفاع مقدس از آن مسیر عبور خواهیم کرد.

بخشدار رودهن در پایان گفت: برنامه های ازقبیل رژه نیروهای مسلح در مرکز شهرستان، فضا سازی معابر و خیابانها، برگزاری دعای عرفه، غبار روبی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه رودهن، ویزیت رایگان با حضور پزشکان متخصص ،برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه های صلواتی، بازدید و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، و نشست های بصیرتی را در سطح منطفه رودهن خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.