مقامات رژیم صهیونیستی اظهارات اخیر وزیر امور خارجه پیشین آمریکا را در خصوص ایران، دال بر روابط مستحکم نخست وزیر این رژیم با دموکرات ها دانستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، مقامات رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند اظهارات اخیر – هیلاری کلینتون – وزیر امور خارجه پیشین آمریکا – نشان می دهد انتقادات نتانیاهو – نخست وزیر رژیم صهیونیستی – از باراک اوباما و توافق هسته ای ایران قابل توجیه است.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند این موضوع صحت ندارد که مخالفت این رژیم با توافق هسته ای ایران، به تخریب رابطه این کشور با آمریکا و به ویژه دموکرات ها منجر می شود. چرا که اظهارات اخیر کلینتون خلاف آن را ثابت کرده است.

این مقامات در ادامه افزودند: حتی کسانی که موافق توافق هسته ای ایران هستند، بر اهمیت و عمق رابطه با رژیم صهیونیستی و تقویت آن تاکید دارند. 

هیلاری کلینتون اوایل روز چهارشنبه با سخنرانی در نشست موسسه "بروکینگز،" از موضع خود در خصوص توافق هسته ای ایران سخن به میان آورد. در این نشست، وی به حمایت خود از برجام تاکید کرد و در عین حال اظهار داشت اگر به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، با وسواس خاصی برجام را اجرا می کند. ضمن اینکه  می کوشد مانع از تحرکات ایران در خاورمیانه شود.

علی رغم حمایت کلینتون از اوباما در خصوص  توافق هسته ای ایران، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا مخالف رابطه سرد وی با مقامات رژیم صهیونیستی است. کلینتون اظهار داشت در صورت راهیابی به کاخ سفید، در اولین ماه از ریاست جمهوری خود میزبان نتانیاهو خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار