قمی‌ها از فیلم محمد رسول الله(ص) استقبال فروانی را کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ همزمان با اکران فیلم محمد رسول الله(ص) در تهران این فیلم در شهرستان‌ها هم در حال اکران است.

این روزها فیلمی بر روی پرده سینماها است که آحاد مردم برای دیدن آن رغبت دارند؛ فیلمی که طی هشت سال سکوت خبری تنها زمزمه ساختش بین مردم بود و همه برای دیدنش انتظار می‌کشیدند.
 
مجید مجیدی در عظیم‌ترین پروژه تاریخ سینما کشور سعی کرده تا با استفاده از برترین‌های سینمای دنیا و ایران اثری مبتنی بر منابع تاریخی معتبر و البته شیعی خلق کند که چهره رحمانی پیامبر گرامی اسلام(ص) و زندگی سیزده سال ابتدایی آن بزرگوار و همچنین بخشی از دوران جاهلیت را به تصویر بکشد.

یکی از شهروندان قمی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: این فیلم بسیار تاثیر گذار بود اصلا فکرش را هم نمیکردم که انقدر تحت تاثیر این فیلم قرار بگیرم.

در ادامه گفت و گو با شهروندانی که برای دیدن این فیلم به سینما امده بودند یکی دیگر از بینندگان این فیلم  افزود:اوج زیبایی این فیلم  به تصویر کشیدن رابطه عاشقانه  ومحبت امیز کودکی پیامبر(ص) و آمنه مادر بزرگوار ایشان است ، که نه تنها من بلکه اطرافیانم که این صحنه هارا میدیدند را تحت تاثیر قرار داده بود واشک شوق میریختند.

شایان ذکر است: این فیلم هم اکنون در سینماهای قم (سینمای ونوس و تربیت ) در سه سالن برای شهروندان قمی در حال اکران است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.