مديرعامل شرکت گاز استان کرمان از تعميرات اساسی ايستگاه تقليل فشار شهری٬ روستايی و صنعتی شهرستان شهربابک در راستای مرتفع کردن مشکلات تامين گاز در فصل سرد سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی شرکت گاز مهندس محمد علی ودیعتی گفت: تعميرات اساسی (اورهال) ایستگاههای تقليل فشار استان به عنوان یکی از اقدامات پيشگيرانه است همه ساله بعد از پيش بينی و تامين اقلام یدکی مورد نياز در فصل تابستان که مصرف گاز استان پایين است برابر برنامه زمانبندی تنظيم شده انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: چنانچه مشکلی در تاسيسات گازرسانی که نقش اساسی را در تامين گاز شبکه های گازرسانی به عهده دارند موجود باشد، مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد : انتظار میرود مشکلی در تامين گاز استان در فصول سرد سال که مصرف گاز افزایش قابل ملاحظه ای دارد به وجود نياید و مردم استان بدون نگرانی سال خوبی را سپری کنند.

ودیعتی افزود :امسال همانند سالهای گذشته شرکت گاز کرمان اورهال ایستگاه های تقليل فشار شهری٬ روستایی و صنعتی استان را برابر برنامه تعيين شده انجام می دهد و با تلاش کارکنان در شهرستان ها و پشتيبانی واحدهای ستادی شرکت با انجام 1 هزار و 500 نفر ساعت کار تا کنون در حال انجام است .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تعمیرات ، ایستگاه ، گاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.