مهر 94 آغاز اجرای طرح رتبه بندی معلمان خواهد بود که به تدریج روند متعالی آن در سالهای بعد مشاهده خواهد شد.

اجرای طرح رتبه بندی معلمان از اول مهر ماه سال جاری/خداحافظی 40 هزار کلاس درس با بخاری‌های گازیبه گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، نشست خبری علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و هیئت معاونین به مناسبت بازگشایی مدارس صبح امروز در دبستان شهدای معلم منطقه 5 برگزار شد. 

فانی وزیر آموزش و پرورش درباره آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: این آزمون در بیست و هفتم شهریور ماه برای جذب 5 هزار نفر برگزار خواهد شد و این افراد پس از قبولی در آزمون در دانشگاه فرهنگیان دوره آموزشی را گذرانده و بر طبق اولویت و نیاز به رشته‌های مختلف گزینش و جذب می‌شوند. 

فانی با بیان این نکته که در مهر 94 حداقل 40 هزار کلاس درس در تمام کشور با بخاری‌های گازی خداحافظی می کنند و سیستم گرمایش ایمن جایگزین آنها خواهد شد. 

در طی این نشست وزیر آموزش و پرورش این نهاد را بزرگترین فصل مشترک حاکمیت  و ملت دانست و گفت: آموزش و پرورش مهمترین نهاد فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود و فرهنگیان در سراسر کشور در ستاد و اجرا و لایه‌های اجرایی از بهمن سال 93 کار را برای بازگشایی مدارس آغاز کردند. 

ثبت‌نام حدود 12.5 میلیون دانش‌آموز در مدارس
وی در ادامه ضمن اشاره به این نکته که در سال تحصیلی 94-95 سیاستهای 5 گانه توسعه مشارکت در ابعاد مختلف، ساماندهی و بهسازی منابع انسانی، توسعه و ارتقای مدیریت آموزشگاهی،تمرکز زدایی از سیاست‌های غیر قابل تغییر آموزش و پرورش مورد توجه قرار می‌گیرد خاطر نشان کرد: به استناد آخرین آمار ثبت نامی تا 22 شهریور امسال بدون احتساب دانش‌آموزان بزرگسال بیش از 12 میلیون و 400 هزار ثبت نام ثبت شده که نسبت به سال گذشته افزایش 450 هزار دانش‌آموز را نشان می دهد و برآورد ما این است که این عدد تا پایان تابستان به بیش از 13 میلیون برسد .

فانی در خصوص پرسنل شاغل در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: بدون احتساب بازنشستگان 978 هزار و 287 نفر آماده فعالیت هستند. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 29 عنوان کتاب جدید تالیف در نظر گرفته شده است گفت: در بیشتر این اقدامات اصلاحات جزیی در سایر کتب بر اساس نظر سنجی از معلمان صورت گرفته است، همچنین تولید کتاب گویا برای دروس قرآن، فارسی و انگلیسی از دیگر اقدامات انجام شده برای سال تحصیلی جدید است.
 
وی از آماده سازی چاپ و توزیع قریب به 130 میلیون کتاب درسی نیز خبر داد که فایلهای الکترونیکی (PDF) در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
 
فانی آماده سازی معلمان برای تدریس کتب جدیدالتالیف توسط مدیران ارشد آموزش در تابستان اشاره داشت.

تحصیل 250 هزار دانش‌آموز در مدارس جدیدالاحداث آموزش و پرورش
وزیر آموزش و پرورش در خصوص نوسازی مدارس خاطر نشان کرد: با تلاش در این حوزه برای مهر 94 هزار و 300 پروژه مدرسه با قریب به 8 هزار کلاس درس و یک میلیون و 150 متر مربع فضا تحویل آموزش و پرورش شده است که در آن 250 هزار دانش‌آموز به تحصیل می پردازند و حدود 20 درصد از پروژه ها با مشارکت خیرین و همچنین با صرف مبلغ بیش از هزار میلیارد تومان از منابع ملی استانی و مردمی بوده است
 
فانی با بیان اینکه بیش از 90 درصد اعتبارات عمرانی در 5 ماهه اول سال به آماده سازی فضای آموزشی اختصاص پیدا کرده است، تصریح کرد:با توجه به تخصیص اعتبارات علاوه بر هزار و 300 مدرسه حداقل 700 مدرسه دیگر هم تا پایان سال 94 تحویل آموزش و پرورش می شود. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی از دانش‌آموزان استثنایی در شرایطی نزدیک به دانش‌آموزان عادی قرار دارند گفت: توسعه کمی و کیفی آموزش با شیوه فراگیر این فرصت را فراهم می‌کند تا دانش آموزان استثنایی بیشتری در قالب مدارس عادی با برنامه ریزی صحیح تحصیل کنند. 

فانی با اشاره به نقش مشارکت در اداره مدارس گفت: با هدف توسعه مشارکت در مدارس غیر دولتی با حداقل 21 وزارتخانه‌ و موسسه دولتی و غیر دولتی تفاهم‌نامه‌هایی در استان های کشور منعقد شده است که کمکهای ارزشمندی را از خارج آموزش و پرورش جذب کنیم. 

همچنین در این نشست محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش طرح رتبه بندی معلمان را بر اساس ضوابط شورای توسعه مدیریت از اول مهر ماه اجرایی دانست. 

وی در ادامه افزود: این مصوبه هفته گذشته به تصویب رسیده است و امیدواریم تا چند روز آینده دستور العمل اجرایی آن به استانها و مناطق ابلاغ شود که در این طرح معلمین،‌مربیان ، مدیران و تمامی مشمولین از مزایای طرح برخوردار خواهند شد. 

بطحایی طرح رتبه بندی معلمان را از مهمترین سیاست‌ها برای ارتقای آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: هدف اصلی ارتقای کیفیت نیروی انسانی است و به تبع آن نظام پرداختی فرهنگیان افزایش می یابد .

وی تصریح کرد: آنچه در شورای مدیریت به تصویب رسیده است بر اساس شایستگی‌ها از فرهنگیان امتیازات را کسب می کند و در 4 گروه پایه،خبره،‌ارشدو عالی رتبه بندی می شود که به تناسب آن 15 ، 35 و 45 درصد افزایش دریافتی خواهند داشت. 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه صلاحیت تخصصی و حرفه‌ای معلمان مورد بررسی قرار می‌گیرد گفت : طراحی و اجرای این فرآیند احتیاج به زمان دارد و از اول مهر طرح  رتبه بندی آغاز خواهد شد اما وضعیت مطلوب آن از سال آینده نمود پیدا خواهد کرد. 

بطحایی در خصوص مشمولین این طرح گفت : تقریبا همه کسانی که سابقه کاری بیش از 6 سال داشته باشند تحت پوشش قرار خواهند گرفت تا محدودیتی برای تعداد معلمین مشمول طرح نخواهیم داشت. 

وضعیت بازنشستگان امسال در طرح رتبه بندی 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت معلمان بازنشسته در طرح رتبه بندی خاطر نشان کرد: نیروهایی که بعد از مهر ماه سال 94 بازنشسته شوند تحت پوشش طرح رتبه بندی قرار خواهند گرفت. 

وی همچنین در خصوص افزایش روش تحصیلی و تاثیر آن بر افزایش رتبه گفت: این وضعیت افزایش رتبه را به دنبال نخواهد داشت. 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره میزان افزایش حقوق تصریح کرد: این عدد متفاوت خواهد بود و بر اساس رتبه معلمان پرداخت می‌گردد.

بطحایی در پایان با اشاره به اینکه مهر 94 گام نخست و نقطه مطلوب طرح رتبه بندی است تصریح کرد: حرکت به سوی نظام متعالی به تدریج انجام خواهد شد. 

توزیع شیر مدارس در 3 دوره تحصیلی از اول مهر
سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش نیز در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص توزیع شیر در مدارس، گفت: سالی که پشت سر گذاشتیم، تا بهمن ماه شرایط تأمین اعتبار خوب نبود، اما از آن به بعد توانستیم بدهی را تسویه کنیم و بدهی مربوط به سال قبل نیز تسویه شد و از روزهای آغازین مهر توزیع شیر برای هر سه دوره تحصیلی برای مدارس انجام می‌شود.

وی در خصوص احکام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: مشکل برطرف شده و در روزهای باقی مانده احکام دانشجو معلمان 93 را صادر می‌کنیم.

نخستین بخش سرانه که 35 میلیارد تومان است را به استان‌ها و مناطق ابلاغ کرده‌ایم
بطحایی در خصوص واریز سرانه مدارس افزود: اولین بخش سرانه که 35 میلیارد تومان است را به استان‌ها و مناطق ابلاغ کرده‌ایم و این میزان به مرز 50 میلیارد تومان قبل از سال تحصیلی نیز می‌رسد.

وی درخصوص اینکه آیا رتبه‌بندی شامل بازنشستگان می‌شود، گفت: طرح رتبه‌بندی از اول مهر اجرا می‌شود و شامل کسانی که بعد از آن بازنشسته می‌شوند، نیز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان خانواده‌های شهدا افزود: این مستلزم تأمین اعتبار است که متأسفانه هنوز موفق به دریافت آن نشدیم؛ مکاتباتی با سازمان مدیریت داشته‌ایم و امیدواریم بعد از مهر ماه اعتباراتی در این خصوص به‌دست آوریم و آن را اجرایی کنیم.

مدارس جدید‌ ملزم به ساخت سالن‌های ورزشی هستند
مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در خصوص المپیاد درون‌مدرسه‌ای گفت: دستورالعمل آن ابلاغ شده و 20 درصد آن تغییر پیدا کرده است و امیدواریم با تحت پوشش قرار دادن 4 میلیون دانش‌آموز این المپیاد برگزار شود.

حمیدی درخصوص جایگاه معلم ورزش و فعالیت‌های ورزشی در مدارس یادآور شد: 3 هزار فضای ورزشی و 33 هزار مربی ورزش داریم و مدارس جدید‌الساخت نیز ملزم به ساخت سالن‌های ورزشی هستند.

126 مدرسه ایرانی در 76 کشور جهان افتتاح می‌شود
فانی وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری خود از حضور 15 هزار دانش‌آموز ایرانی در مدارس ایرانی خارج از کشور خبر داد و گفت: در سال تحصیلی 94-95 آمادگی افتتاح 126 مدرسه ایرانی در 76 کشور جهان با هدف جذب حداکثری فارسی زبانان سراسر جهان داریم. 

وی افزود: بنا به دستور مقام معظم رهبری امسال بیش از 48 هزار دانش‌آموز افغان در مدارس کشور ثبت نام شدند و طبق آخرین آمار امسال بیش از 408 هزار اتباع بیگانه در مدارس کشور تحصیل می‌کنند. 

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر سیاست این وزارتخانه در راستای تحقق عدالت آموزشی اظهار داشت: توجه به دانش آموزان پیش دبستانی در مناطق محروم و مناطقی که زبان مادری آنها غیر فارسی است سیاستی جدی در این وزارتخانه است . 

وی افزود: در سال گذشته بیش از 14 درصد رشد در پذیرش دانش آموزان پیش دبستانی در این مناطق داشته‌ایم. 

فانی ادامه داد: در سال تحصیلی 94-93 درمقطع متوسطه 1 نیز شاهد افزایش تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان نسبت به سال قبل بوده‌ایم و میزان پوشش این مقطع به 94.3 درصد رسیده است.

وی افزود: در مقطع متوسطه 2 نیز امسال شاهد رشد 6درصدی دانش‌آموزان تحت پوشش بوده‌ایم.

فانی افزود: همچنین در بحث گسترش فضای پژوهشی در سال گذشته 101 پژوهشسرای دانش آموزی به فضای پژوهشی آموزش و پرورش اضافه شد و امسال نیز 91 پژوهشسرای دیگر به 401 پژوهشسرای آموزش و پرورش اضافه خواهد شد.  

وی افزود: امیدواریم تا آخر دولت یازدهم در هر منطقه آموزشی یک پژوهشسرا افتتاح کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش توفیقات دانش‌آموزان در المپیادهای جهانی را مبارک دانست و گفت: در سال تحصیلی گذشته دانش آموزان ما موفقیت‌های چشمگیری را در المپیادهای جهانی رقم زدند و در المپیاد نجوم رتبه اول جهان را کسب کردیم و در المپیادهای دیگر نیز رتبه تیم‌های ایرانی در جهان تک رقمی بوده است.

وی تاکید کرد: تیم فوتبال دانش‌آموزی زیر 18 سال ایران نیز در مسابقات پکن حائز رتبه نائب قهرمانی شدند. 

وزیر آموزش و پرورش اجرای برنامه ششم توسعه فرصتی خوبی برای تبدیل اولویت‌های تعلیم و تربیتی دانست و گفت: نقشه راه سند تحول در مرداد ماه امسال رونمایی شد که مبنای تدوین برنامه ششم توسعه خواهد بود. 

وی افزود: با اجرای این سند که خواست مقام معظم رهبری و مورد تاکید رئیس جمهور است به ساحت‌های شش گانه تربیتی در آموزش‌و پرورش دست خواهیم یافت. 

فانی افزود: امسال با هدف بازگرداندن روحیه نشاط و شادابی به مدارس المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای را برگزار کردیم که طی آن 3.5 میلیون دانش‌آموز در ساعات غیر درسی در جهت تندرستی فعالیت کردند. 

3 دسته مدارس پیش‌دبستانی داریم
مرضیه گُرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی در خصوص مدارس پیش‌دبستانی و تنوع آنها تصریح کرد: سه دسته مدارس پیش‌دبستانی داریم که نخست به طور مستقل و خارج از دبستان‌ها هستند و نرخ شهریه آنها در شورای استان تعیین می‌شود.

وی افزود: مدارس پیش‌دبستانی داریم که در مدارس غیردولتی اداره می‌شوند و آنها هم 80 درصد هزینه مدارس ابتدایی را دریافت می‌کنند و دسته سوم مدارسی هستند که از طریق مدارس دولتی اداره و اگر در مناطق محروم باشند از طریق خدمات آموزشی دنبال می‌شود اما اگر مدارسی هستند که مؤسس اجاره‌ای بابت آن پرداخت می‌کند باید تابع کمتر از 80 درصد هزینه‌هایی باشد که در دوره ابتدایی دریافت می‌شود.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
lpsk
۰۲:۵۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
مسئولان عزیز، اینکه هم اکنون دولت با نفت بشکه ای 40 تا 45 دلار روزگار سختی را میگذراند یک واقعیت است. امّا این تمام واقعیّت نیست. روزگاری نه چندان دور نفت با بشکه ای بالای 100 دلار فروش می رفت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
با سلام.چرا خبری از تغییر وضعیت پیمانی های ۸۹ نیست؟الانم که می گن رتبه بندی شاملشان نمی شود؟بخشنامه کردن پیمانی ها نمی توانند معاون مدرسه بمانند یعنی حق معاونت حذف میشه چرا مگه پیمانی با رسمی چه فرقی میکنه؟ لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
پیشگو
۲۱:۴۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
چنان در این آموزش و پرورش........ شده که از یارو در مسابقه تلویزیونی می پرسن جنگ جهانی دوم در کدوم مجلس تصویب شد؟ میگه مجلس شورای اسلامی
حالا بازم اهمیت ندید و اوضاع دبیران رو درست نکنید خدا چند سال بعد رو با این قشر بیسواد به خبر کنه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۳۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
خسته نباشید به فکر ما بودین . خیلی زحمت کشیدین باید بهتون مدال افتخار بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
واقعا مسخره شده با این استخدامتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام مسئولین بی مسئول
وقتی که یک دبیر ریاضی یا فیزیک یا ....... با مدرک ارشد یا دانشجوی دکتری به مفطع ابتدایی بدون هیچ تجربه می فرستید چه توقعی دارید که دانش اموز بدبخت با سواد بشه ایا فرزندان مسئولین مانند فرزندان ما فقیر و فقرا تحصیل میکنند
Belgium
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
من نیروی جوان هستم با مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی دارم تو یه روستا در مقطع ابتدایی خدمت میکنم . به هر حال همین که مفیدم خدا را شکر
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۶:۳۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
با سلام هنوز بعد از حدود یک سال و نیم پاداش فرهنگیان بازنشسته پرداخت نشده است واقعا چرا اینقدر تبعیض آمیز آموزش و پرورش رفتار میکند خبرگزاری محترم لطفا این موضوع را پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
بیاید کمپین نرفتن سر کلاس رو راه بندازیم
کی میره سر کلاس با این اوضاع مسخره
Germany
آریا
۱۶:۱۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
چرا استخدام شدگان پیمانی سال 89 اینقدر مورد بی مهری وکم لطفی مسئولان وزارت خانه قرار می گیرند!؟2سال پیش قرار بود استخدام قطعی بشوند حالا هم می گویند رتبه بندی شامل معلمان بالای 6 سال است،آیا با این همه تبلیغات راجع به افزایش حقوق معلمان این عدالت است!؟
Germany
پیمان
۱۶:۱۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
باسلام:ما پیمانی های89انگار تافته جدا بافته آپ هستیم.نه تغییر وضعیتی؟نه افزایش حقوقی؟حتی اون چیزی هم که تو قانون هست برای ما اجرا نمیشه.فانی خان:اون دنیا جواب این همه معلم مظلوم رو چطور میخوای بدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام،یک زمانی در این کشور می گفتند فرزندکمتر،زندگی بهتر، وحتی برای بچه چهارم کوپن و بیمه و... نمی دادندحالا عاقبت این کارشان را دیدند که جمعیت کشور پیر شده،در مورد آموزش و پرورش هم دارند بی توجهی می کنند وبه فکرشان نیستند چند سال دیگر که جمعیت بی سواد و بی تربیت و ... در کشور بوجود آمد آن وقت مسئولان به فکر افزایش حقوق معلمان می شوند که کار از کار گذشته،
Iran (Islamic Republic of)
سراج
۱۵:۳۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
من متاسفم برای آموزش و پرورش. برای بازنشستگانش هیچ اهمیتی قائل نیست. حقوق ها با هم مختلف است. کاش زمان انتخاب شغل، بانک را انتخاب کرده بودم! لعنت بر علاقه!! الان یک و دویست به بنده میدهند. بدتر این که می گویند دیگر معلم نیستی!!! برو اداره خودت!! سازمان بازنشستگی را می گویند...
Iran (Islamic Republic of)
پروانه
۱۵:۰۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
ترا خدا به فکر بازنشسته ها هم باشید مگه اونا گناه کردن اونا که عروس و داماد و نوه و نتیجه دارن باید خجالت زده باشند بی عدالتی تا چه حد؟
Iran (Islamic Republic of)
خداداد
۱۴:۵۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
نیروهای خدماتی که همه زحمات مدرسه روی دوش انهاست شامل رتبه بندی نمی شوند ایا این انصاف است اقای فانی این از عدالت بدور است
-
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
دراین کشور نه کسی به آموزش و پرورش اهمیت می دهدونه به معلم . معلم برای اغلب افراد جامعه علی الخصوص مسئولین یک پرستار بچه است و پس تا مسئولین دست و صورت خود رانشویند و معلم را جور دیگر نبینند معیشت معلم همان و روز به روز غرق شدن جامعه بدور از فرهنگ همان . معلمی که حتی به مناسبت باز گشایی مدارس نیز تنها کارمندی است که پول لوازم التحریر را که سایر ادارات دارند دریافت نمی کند .پس ای کاترکنان سایر ادارات بی خود پولی را که برای لوازم التحریر میگیرید خرج مدرسه و تحصیل نکنید چون من معلم به بچه شما درس نخواهم گفت چون مرا نیز چون فرزندی است اندر مدرسه ای .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
هیچ امیدی برای زندگی در شرایط فعلی نیست .
فرهنگیان برای نون شب دست به هر کسی باز می کنند.
این درست نیست آقایان!!!
Iran (Islamic Republic of)
معلم فقیر
۱۴:۴۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان معاون پشتیبانی آموزش‌وپرورش خوزستان در اجلاس امروز رؤسای آموزش وپرورش نواحی ومناطق استان که در اداره آموزش وپرورش استثنایی اهوازبرگزار شد، گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان از یک مهر امسال قطعا اجرا و احکام جدید معلمان بر اساس رتبه‌بندی مقدماتی،پایه، ارشد، خبره و عالی تا قبل از مهرماه 94صادر می‌شود و با پیگیری‌های صورت گرفته، فرهنگیان بازنشسته خوزستان تا قبل از مهرماه مطالبات خود را دریافت می‌کنند.

سیروس خدادادی اظهار نمود: در طرح رتبه بندی ، هفت درصد به حق شغل معلمان در رتبه ی پایه افزوده می‌شود که از لحاظ ریالی ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود. در رتبه ارشد نیز ۲۵ درصد حق شغل معلمان به میزان ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان اضافه می‌شود. در رتبه خبره و عالی نیز ۳۵ درصد از حق شغل معلمان افزایش خواهد یافت که در رتبه خبره ۲۵۰ تا ۳۸۰ هزار تومان و در رتبه عالی هم از ۳۸۰ تا ۵۳۰ هزار تومان افزایش‌خواهیم داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
یعنی چه مسخره است قرار بود رتبه بندی تمام و کمال مهر انجام بگیرد
و فرهنگیان تا مهر احکام جدید خود را دریافت کنند.
دروغ دروغ تا کی ؟
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۴:۳۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
تبدیل وضعیت معلمان پیمانی استخدام سال89به رسمی آزمایشی که قراربودمهرماه سال92طبق قانون خدمات کشوری که دستگاه های دولتی می بایست پس از3سال نیروهای پیمانی خودرابه رسمی آزمایشی تبدیل وضعیت کنندهمچنان انجام نشده وهیچ کس پاسخگونیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۴:۳۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
باسلام جناب آقای فانی. از همه چیز گفتین لطف کنید بگید ببینم رانندگان شرکتی آموزش وپرورش امیدی به استخدامشون هست یا نه. یه نفر خودشو ماشینش برجی560 هزارتومان کارکنه واقعا جای تأسف داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
باید کم سابقه ها هم با این حقوق پایینشون .افزایش حقوق داشته باشند وگرنه باید امثال مثل من با سابقه 5 سال برم گدایی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
باید کم سابقه ها هم با این حقوق پایینشون .افزایش حقوق داشته باشند وگرنه باید امثال مثل من با سابقه 5 سال برم گدایی.
Iran (Islamic Republic of)
معلم بیچاره
۱۴:۰۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
اقاتوروخدابه این وضعیت پاداش پرداخت نشده معلمان بازنشسته رسیدگی کنین که الان یک سال حدوداازش میگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
اتباقا اونیکه سابقش کمتتر از 6 ساله معمولا تازه ازدواج کرده و مشکلات مالی بیشتری داره .چرا اینقد بی عدالتی تو این کشور هست چرا؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۱۳:۴۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
شایع شده مدیران و معاونین مدارس زیر چتر رتبه بندی امسال نیستند و یا هستند کمتر دریافت می کنند!؟
مدیران و معاونین مدارس در حد همبن شایعه دارن استفاء میدهند.لطفا سوال بفرمایید این موضوع صحت دارد؟ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
واقعا متاسفم که کار فرهنگی و آموزشی انقدر بی اهمیت شده که قصاب سر کوچه هم از افزایش حقوق معلما میگه در صورتی که واقعا حقوقی افزایش پیدا نکرده. تازه اگر هم افزایش پیدا کنه بالاتر از. صد هزار تومان نیست حالا هی ابروی معلم بدبخت بره هیچ اشکالی نداره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
کاش همه رو به ی چشم نگاه کنن
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۲۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
شما خودت هم بازنشست میشی (البته باحقوق بالا) ما هستیم که خجالت زن وبچه را می کشیم.بعد از30سال کار اقایان که می توانستنددر طرح رتبه بندی کمکی به باز نشسته ها بخصوص بازنشسته های شهریور94بکنند متاسفانه اصلا اهمیتی نمی دهند.چرا؟خداسزای مسببین رابدهد...انشاالله...
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی بازنشسته
۱۳:۱۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
کشور ما در چه وضعیتی هست که تا می خواهند وزیری استیضاح بشود می گویند در این موقعیت کشور صلاح نیست .پس کی باید قانون اجرا بشود ؟چرا نمایندگان این وزیر را استیضاح نکردند؟
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۳:۰۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
یک ساله بازنشست شدم خبری از پاداش نیست حالا هم گفته رتبه بندی شامل ما نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
کمیجانی
۱۳:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
اگر رتبه بندی در مورد بازنشستگان سالهای قبل اجرا نشود یک بی عدالتی بزرگی صورت گرفته است .
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام.به آقای فانی وآقای بطحایی بفرمایید که مگه شما قول ندادید که طرح رتبه بندی شامل بازنشسته های شهریور 94هم میشود؟می خوام ببینم طرحی که قرار بود دو سال پیش اجرا بشه ویه امیدی برای ما بوجودآورد حالا فقط با اختلاف یک روز حق ما ضایع بشه درسته؟
خداوکیلی اگر شرایط ماراداشتید ناراحت نمی شدید؟خدااز کسایی که کوتاهی کردند نگذره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
رتبه بنذی چی؟ 50 تومن به حقوق اضافه میکنید و تو بوق و کرنا میکنید حقوق معلم ها زیاد شذه
کو؟ کجا؟ کی؟ چقدر؟
ما که ندیدیم
همش سر کاری هست و با این وضع تورم و گرونی هیچ تاثیری در معیشت ملت نداره
Germany
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
واقعا متاسفم . قرار بود این طرح یک باری از دوش فرهنگیان و همه فرهنگیان برداره در این گرانی نه اینکه دوباره خود شما بیاین فرق قایل بشین . مگه اونی که 6 سال کمتر سابقه داره ادم نیست خانواده نداره کار نمیکنه.
United States of America
محمود
۱۳:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
پس ماها چی که3سال سابقه داریم ماهم هیچ باشه اشکالی نداره ماهم میدونیم برای کلاس درس چه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
بالا خره شما ازین حق برخودار میشوید ما را بگو که سال قبل بازنشست شدیم در حالی که قرار بود سال92یا93اجرابشه که مجلس اجازه نداد وحق ماضایع شد