رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان به دلیل آنکه از پذیرش‌ها اشباع شده، میزان ورودی دانشجو را کاهش داده است.

مهر محمدی رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر ظرفیت دانشگاه اشباع شده و اولین دوره‌ی فارغ‌التحصیلان حدود 20 هزار نفر در سال 95 فارغ‌التحصیل می‌شوند و ظرفیت دانشگاه، آزاد می‌شود و مجددا می‌توانیم در همان سطح دانشجو بپذیریم و این که الان به این مقدار تقلیل پیدا کرده، یکی از دلایلش اشباع ظرفیت‌های دانشگاه است. 

وی اظهار داشت: می‌توان با روش‌های متنوع و منعطفی به نیازهای نیروی انسانی آموزش و پرورش پاسخ داد، بنابراین برای هر دوره پذیرش دانشجو که پیش‌بینی آموزش و پرورش این بوده که چهار سال زمان بگذرد تا معلمان آموزش‌های لازم را ببینند، بنابراین اگر ما دوره‌های تحصیل از چهار سال را به کمتر تقلیل دهیم، طبیعتا تعداد ورودی به نسبت کمتر می‌شود و خروجی‌های ما زودتر تحویل آموزش و پرورش داده می‌شوند. 

میر محمدی مطرح کرد: در سال‌های بعد ورودی‌ها به تناسب روش‌های ما و نیازهای آموزش و پرورش تنظیم می‌شود و با آنها تطبیق پیدا می‌کند و در صورت نیاز افزایش پذیرش خواهیم داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار