شرکت "VMware" در اجلاس خود نحوه‌ استفاده از خدمات رایانش ابری را تشریح کرد.

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت VMware بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم افزارهای مجازی‌سازی با برگزاری اجلاس جهانی VMworld 2015 سعی کرد به سازمان‌ها نشان دهد که چگونه با استفاده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موجود، خدمات رایانش ابری چندگانه را مورداستفاده قرار دهند.

شعار اجلاس امسال "اجسام از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند" بود.

با این شعار شرکت VMware سعی کرد به سازمان‌های جهان نشان دهد که خدمات رایانش ابری تا چه اندازه به آن‌ها نزدیک هستند و در مقابل سازمان‌ها سرویس‌های مذکور را تا چه اندازه دوردست می‌بینند.

شرکت VMware در این اجلاس که در ماه جاری میلادی (سپتامبر) برگزار شد، انواع محصولات سازمانی خود را معرفی کرد و در تمامی آن‌ها بر خدمات رایانش ابری چندگانه، تأکید داشت.

این شرکت اظهار داشت که سیستم‌های چندگانه به سازمان‌ها امکان می‌دهند به‌صورت همزمان به خدمات اختصاصی ابری، خدمات عمومی ابری، نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات (SaaS) مبتنی بر فضای رایانش ابری و تمام زیرساخت‌های موردنیاز خود به‌صورت همزمان دسترسی داشته باشند.

همچنین در این اجلاس محصول جدیدی با نام"EVO SDDC"معرفی شد و شرکت مذکور آن را به‌عنوان مراکز داده مبتنی بر نرم‌افزار معرفی کرد و توضیح داد که کلیه‌ی نرم‌افزارها و خدمات "VMware" می‌توانند روی آن در اختیار گرفته شوند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی ایتنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.