اگر مسئولین امر کتاب کاری انجام ندهند، کار کتاب بهتر و با رشد سریع‌تر انجام می‌شود.

محمد صادق کوشکی، نویسنده کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» اظهار داشت: در این کتاب آشنایی مناسب و مطلوب نسل جوان با  سرگذشت تاریخ آمریکا آورده شده تا جوانان این مرز بوم درباره آمریکا که دشمن اصلی کشورمان است با استفاده از منابع موثق، اطلاعات کافی را به دست بیاورند.

وی خاطر نشان کرد: این کتاب در باب دشمن‌شناسی با استفاده از منابع موثق و دقیق مربوط به تاریخ آمریکا و اقدامات ظالمانه این کشور در برابر مردم دنیا است.

کوشکی افزود:  برای بیشتر شدن جذابیت این کتاب، مازیار بیژنی بیشترین زحمت کاریکاتور‌های این کتاب را متناسب با موضوعات آن به تصویر کشیده تا خوانندگان به ویژه نسل جوان با لذت بیشتری این کتاب را مطالعه کنند.

این نویسنده ادامه داد: این کتاب تخصصی و دانشگاهی نبوده و مخاطبان آن می‌توانند عموم مردم و به ویژه نوجوانان باشند.

کوشکی اظهار کرد: این کتاب یک کار طنز مستند تاریخی است که در ایران خیلی رایج نشده و امیدوارم این کتاب راهی را باز کند تا این نوع ادبیات در کشور آغاز شود.

وی عنوان کرد: این کتاب به وسیله انتشارات خیزش نو در 2500 نسخه چاپ شده و سازمان اوج برای کاهش هزینه کتاب بخشی از هزینه‌ها را بر عهده گرفته است.

وی در پایان گفت: اگر مسئولین امر کتاب کاری انجام ندهند، بازار کتاب رونق می‌گیرد و علت این امر این است که من ندیدم مسئولین ذیربط کار مثبتی در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار