فرماندار ماکو گفت: بهبود شرایط موجود در حوزه ورزش از جمله تجهیزات و افزایش سرانه ورزشی باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

توجه به سرانه فضای ورزشی در ماکوبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،شاهین علیزاده بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر ورزش و جوانان شهرستان ماکو، اظهار داشت: بهبود شرایط موجود در حوزه ورزش از جمله تجهیزات و افزایش سرانه ورزشی باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در این زمینه ماکو از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، تصریح کرد: هم‌اکنون سرانه فضای ورزشی شهرستان ماکو به نسبت جمعیت این شهر مناسب نیست و سرانه فضای ورزشی این شهر از میانگین استانی پایین‌تر است.

فرماندار ماکو با اشاره به قرارگیری شهرستان ماکو در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو، اعلام کرد: باید از اعتباراتی که در منطقه آزاد ماکو برای امور ورزشی تخصیص می‌یابد بتوانیم کمبودها را جبران کنیم.

این مسئول ورزش را زمینه‌ساز نشاط اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری اردوهای ورزشی، همایش‌های عمومی و ورزش‌های همگانی در جامعه می‌تواند شور و نشاط اجتماعی را در جامعه گسترش دهد.

علیزاده اعلام کرد: کسب موفقیت‌های متعدد در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در بخش ورزش نیازمند اهتمام جدی به این حوزه در بخش نرم‌افزای و سخت‌افزای است که تجهیز سالن‌های ورزشی می‌تواند در این راستا موثر باشد.

وی با بیان اینکه ماکو در رشته‌های ورزشی والیبال، بوکس، موی تای، جودو، فوتسال و کوهنوری یکی از شهرهای موفق استان به‌شمار می‌رود، حمایت از مدال‌آوران مسابقات مختلف را خواستار شد.

در پایان این جلسه از حسن احمدی، مدیر سابق ورزش و جوانان ماکو با اهدای لوحی قدردانی و منوچهر قهرمانی به عنوان مدیر جدید ورزش و جوانان ماکو معرفی شد.

منبع: فارس
انتهای پیام/
برچسب ها: اردوی ورزشی ، آیین ، ماکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار