نتایج نظرسنجی اخیر در آمریکا نشان داد 72 درصد از مردم آمریکا به سیاستمداران خود اعتماد ندارند و 64 درصد نیز نظام سیاسی این کشور را ناکارآمد می‌دانند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگارجوان به نقل از پرس تی وی، براساس نتایج نظر سنجی اخیر واشینگتن پست / ای بی سی نیوز بیشتر مردم آمریکا به سیاستمداران خود اعتماد ندارند و نظام سیاسی این کشور را ناکارآمد می‌دانند.

در این نظرسنجی از هر 10 رای‌دهنده بیش از 7 نفر(72 درصد) معتقد بودند نمی‌توانند به سیاستمداران خود اعتماد کنند و بیش از 6 نفر (64 درصد) نیز گفتند نظام سیاسی این کشور ناکارآمد است. این آمار میزان نارضایتی مردم آمریکا را نسبت به دولت وسیاست‌های این کشور نشان می‌دهد.

تحلیلگران عقیده دارند نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد بیشتر مردم آمریکا به دنبال نامزدی هستند که خارج از نظام سیاسی این کشور باشد. 

حدود دو سوم از طرفداران جمهوریخواهان و یک چهارم از طرفداران دموکرات‌ها ترجیح دادند رئیس‌جمهور بعدی کشورشان فردی غیرسیاسی باشد.

براساس نتایج این نظرسنجی، "ترامپ،" نامزد جمهوریخواه، همچنان بیشترین محبوبیت را دارد. "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات، نیز در دو ماه گذشته بطور باور نکردنی محبوبیت خود را از دست داده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار