وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همه دانش‌آموزان برای حفظ و حراست کشور باید تلاش کنند گفت: خانواده‌های ایثار گر در این خصوص نقشی مضاعف دارند.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،  همایش ملی تجلیل از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر سرآمد و رتبه های برتر علمی با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان آموزش و پرورش و سازمان سنجش کشور صبح امروز در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد. 

در طی این همایش علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه در تاریخ ششم فروردین سال 65 فرمان امام خمینی (ره) در خصوص رسیدگی به امور فرهنگی و آموزشی فرزندان شاهد(شهدا، جانبازان و ایثارگران) مطرح شد گفت: در بحث‌های مدیریتی وجود مدیرانی آینده نگر و آینده نگار ضروری است و امام خمینی ره مصداق یک مدیر استراتژیک بوده است که امروز نتیجه فرمان ایشان مشاهده می‌شود . یعنی ایشان آینده را به خوبی ترسیم کرده بودند. 

وی در ادامه افزود:امروز فرزندان شاهد و ایثارگر با تلاش‌های بنیاد شهید، همکاران فرهنگی،‌ستاد اجرایی شاهد در حوزه آموزش و پرورش و خودشان، به نتایج قابل توجهی دست یافته‌اند چرا که آنها عهده دار آینده کشور هستند. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمامی دانش‌آموزان تکلیف بزرگی برای حفظ و حراست از ایران و ارزشهای انقلاب بر عهده دارند خاطر نشان کرد: در خانواده‌های شاهد این وضعیت به صورت مضاعف وجود دارد و آنها نقش هدایت و روشنگری را در جامعه ایجاد می‌کنند و برای پاکسازی و ارتقای اخلاق و ادب و اینکه عنصری الگو و اسوه باشند تلاشهای آنها مضاعف خواهد بود. 

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی مردم و بویژه ایثارگران سال تحصیلی خوبی را آرزو کرد. 

گفتنی است، مدارس شاهد با 65 هزار دانش‌آموز که 44 درصد آنها در مدارس شاهد و 56 درصد در مدارس پراکنده تحصیل می‌کنند نتایج خوبی را در امر تحصیل بدست آورده‌اند. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.