بازیکن تیم هندبال پاس همدان با انتقاد از عکس‌العمل شدید سجاد ندری در جریان بازی تیم‌اش برابر منتخب تهران گفت دلیل اخراجش را نمی‌داند.

دیدار تیم‌های هندبال منتخب تهران و پاس همدان که با برتری 24 بر 16 تهرانی‌ها به پایان رسید، در نیمه نخست صحنه عجیبی را در بر داشت. سجاد ندری بازیکن ملی‌پوش منتخب تهران در یک درگیری و زمانی که آرنج همتی، بازیکن پاس همدان به صورتش برخورد، دو کشیده به صورت بازیکن همدانی زد و باعث اخراج خودش و بازیکن پاس شد.

جواد همتی، در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: صحنه درگیری من و ندری اتفاقی کاملاً معمولی در ورزش هندبال بود و نمی دانم چرا سجاد آن واکنش را نشان داد. 

وی اضافه کرد: سجاد ندری، الگوی خود من در هندبال بود و متاسفم که این رفتار را کرد. آنجا، در سالن هندبال هم خیلی از نوجوانان علاقه‌مند به هندبال و ندری حضور داشتند که آن صحنه را دیدند و این حرکت سجاد خیلی ناپسند بود.

همتی درباره اخراج‌اش گفت: همه دیدند چه اتفاقی افتاد. من هیچ واکنشی نشان ندادم و به پاس حرمتی که جواد برای من داشت، چیزی نگفتم اما واقعاٌ نمی‌دانم چرا داور هر دوی مارا اخراج کرد!

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار