بازیکن ملی‌پوش تیم هندبال منتخب تهران اظهار کرد برای عذرخواهی از جواد همتی به خوابگاه پاس همدان رفته اما از عذرخواهی‌اش استقبال نشده است.

سجاد ندری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: جواد همتی در دیدار دیروز با آرنج به ناحیه‌ای از صورتم کوبید که چند ماه پیش در یک تصادف آسیب‌دیده بود. البته همتی به همین هم بسنده نکرد و وقت روی زمین افتاده بودم، شروع به پرخاش کرد. 

ندری ادامه داد: من هم از کوره در رفتم و با انگشتم تلنگری زیر چانه همتی زدم. من درد زیادی داشتم و متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد. همان لحظه با اورژانس به بیمارستان منتقل شدم. آنجا از شدت درد برای من مسکن تجویز کردند. دیشب حال بسیار بدی داشتم اما با آن حالم رفتم دم خوابگاه تیم پاس همدان و سراغ همتی را گرفتم. من از مربی همدان عذرخواهی کردم اما همتی به جای اینکه عذرخواهی من را قبول کند، شروع به داد و بیداد کرد که این موضوع هم باعث شد شوکه شوم. 

وی درباره تصادف‌اش توضیح داد: چندما پیش در یک تصادف رانندگی سر و صورتم به شدت مصدوم شد و پزشکان جراح مجبور شدند از پلاتین برای ترمیم بخش‌های آسیب دیده‌ام استفاده شد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار