سرمربی تیم هندبال منتخب تهران از وضعیت وخیم بازیکن مصدوم تیم‌اش خبر داد.

حمید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ما پی از آغاز مسابقات لیگ برتر مشکلات عدیده‌ای داشتیم و نمی‌خواستیم در این لیگ بازی کنیم اما یکباره تصمیم گرفتیم در لیگ حضور داشته باشیم. تیم ما دو روز پیش تشکیل شد و هرکدام از بازیکنان از جایی خودشان را به ما رساندند. ما زمانی برای تمرین نداشتیم.

وی با تمجید از بازی تیم همدان گفت: پاس تیم خوب و جوانی دارد. آن‌ها از بازیکنان بومی تشکیل شده‌اند و بازی خوبی مقابل ما نشان دادند. البته تیم پاس تجربه یک بازی بیشتر از ما در لیگ برتر داشت. من به بازیکنانم گفتم، نتیجه مهم است و نیازی نیست به خودشان فشار بیاورند.

سرمربی تیم منتخب تهران درباره صحنه جنجالی دیدار تیم‌های پاس و منتخب تهران اظهار کرد: این نخستین بار است که سجاد را اینطور برآشفته می‌دیدم. او چند ماه پیش تصادف کرد و از ناحیه صورت آسیب دید. در صحنه درگیری هم به همان ناحیه صورت‌اش ضربه خورد و باعث شد کنترلش را از دست بدهد. او در جریان بازی هم به بیمارستان منتقل شد و متاسفانه باید بگویم صورت ندری دوباره متورم شده است. امیدوارم اتفاقی برای او نیفتاده باشد.

صادقی درباره وضعیت بازیکنان تیم منتخب تهران گفت: ما 4 سهمیه ملی و چند بازیکن امید هم داریم که به تیم ما اضافه می‌شوند. جلساتی در باشگاه  خواهیم داشت تا مهدی بیجاری هم به تیم ما اضافه شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار