سرمربی تیم هندبال پاس همدان درباره تصمیم ناگهانی منتنخب تهران برای حضور در لیگ هندبال گفت: این تصمیم ما را غافلگیر کرد.

مجید مشایخی در پایان دیدار تیم‌های هندبال منتخب تهران و پاس همدان به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم تهران یکی دو روز پیش تشکیل شد و ناگهان به ما اعلام کردند باید میزبان این تیم باشیم. ما هم نمی‌توانستیم در مدت زمان اندکی که داشتیم، شرایط حضور تیم تهران را در همدان مهیا کنیم. به همین دلیل از فدراسیون خواستیم محل بازی‌های رفت و برگشت ما را برعکس کند و به تهران آمدیم.

وی افزود: ما در همدان یک سالن خوب با گنجایش 6 هزار تماشاگر داریم. دوست داشتیم در شهر خودمان و در حضور تماشاگران پرشور همدانی بازی کنیم اما شرایط مهیا نشد.

مشایخی درباره دیدار تیم‌های پاس و منتخب تهران توضیح داد: نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و تا جایی که توانستیم، مقابل حملات حریف مقاومت کردیم. آن‌ها چند بازیکن ملی‌پوش هم داشتند. هرچند تیم تهران تازه تاسیس بود اما دروازه‌بان خوبی داشتند.

سرمربی پاس همدان درباره تیم‌اش اظهار کرد: تیم ما هم تازه تشکیل شده است. هرچند ما سال گذشته از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردیم اما تیم جوانی داریم که از بازیکنان بومی تشکیل شده است.

وی درباره صحنه درگیری جواد همتی و سجاد ندری، گفت: این اتفاقات در هندبال طبیعی است اما نمی‌دانم چرا سجاد چنین عکس‌العملی نشان داد. او از بازیکنان با اخلاق ایران است و این حرکت از سجاد بعید بود. البته من نمی‌توانم حرکت او را قضاوت کنم اما به هرحال ما مسبب این حادثه نبودیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار