جلال عسگری به تأمین امکانات رفاهی ورزشکاران ناشنوا تمایل دارد.

جلال عسگری عضو کمیته فنی کشتی آزاد ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم‌های ملی کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارند از این رو بدنبال تشکیل بهترین‌ها برای دعوت به تیم ملی هستیم.

وی ادامه داد: انجمن کشتی با حمایت فدراسیون ناشنوایان دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان را در لرستان برگزار کردند.

در این مسابقات ‌نفراتی که عنوان‌دار مسابقات گذشته بودند عملکرد درخشانی ارائه دادند و با انرژی بسیار بالایی به مصاف حریفان رفتند.

وی ادامه داد: نفرات برتر از سوی مسئولان کادر فنی شناسایی و پس از جلسه با علیمرادی رئیس فدراسیون به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.

عسگری افزود: تیم ملی کشتی آزاددر وزن 96 و 120 کیلوگرم با مشکل مواجه هستیم متأسفانه کشتی‌گیر پرقدرتی در این دو وزن تاکنون استعدادیابی نکردم از این رو تا شروع مسابقات به استان‌های سراسر کشور فراخوان می‌زنیم و پس از بررسی افراد علاقمند در این 2 وزن نفرات برتر شایسته برای حضور در تیم ملی و اعزام به رقابت‌های جهانی تهران دعوت می‌کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات سال گذشته در مقام دوم جهان قرار گرفته است امیدوارم در کشورمان عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کنیم.

عسگری افزود: البته تیم‌های روسیه و ترکیه بسیار پرقدرت و منظم هستند و حضور بیشتری نسبت به تیم‌های ملی کشتی ناشنوایان کشورمان در مسابقات دارند از این رو تجربه بیشتری نسبت به کشتی‌گیران کشورمان دارند.

وی افزود: علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان فعالیت دشواری در ورزش ناشنوایان دارد. از زحمات همه جانبه علیمرادی قدردانی می‌کنم و قول همکاری شهرداری با فدراسیون ناشنوایان را می‌دهم.

عسگری ادامه داد: علاوه بر فعالیت در کمیته فنی کشتی ناشنوایان بحث همکار ورزشی شهرداری را عهده‌دار هستم از این رو شهرداری آمادگی لازم و همکاری کامل با فدراسیون ناشنوایان جهت تأمین امکانات رفاهی مهم از برپایی اردوهای برگزاری مسابقات ناشنوایان داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار