امام جمعه مشهد:

دشمن جز به براندازی اسلام از این سرزمین قانع نخواهد شد

امام جمعه مشهد گفت :اگر دشمن موفق شود جریان فرهنگی خود را تحت عنوان رفاه، هنر و آزادی در کشور حاکم کند،توانسته است در عرصه نفوذ فرهنگی موفق باشد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: آن روزی که دشمن به کشور اسلامی نفوذ کند تا آخر جز به براندازی اسلام از این سرزمین قانع نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم موظف هستند از مجموعه عناصری که عامل نفوذ دشمن در داخل کشور است، جلوگیری کنند، افزود: جلودار و خط مقدم جلوگیری از نفوذ دشمن مسئولان نظام، نیروهای غیور مسلح و نهاد مقدس سپاه انقلاب اسلامی هستند.

علم‌الهدی با بیان اینکه راه نفوذ سیاسی دشمن به کشور دروازه باز مردم‌سالاری است، افزود: فکر نکنید در عرصه انتخابات جاسوس‌های آمریکایی و انگلیسی می‌آیند و کاندیدا می‌شوند؛ چراکه می‌دانند مردم ما هوشیار هستند و اجازه نفوذ دشمن به کشور را از این طریق به آن‌ها نمی‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مردم نباید به کسانی که با رهبری زاویه دارند رأی بدهند، گفت: این وظیفه شماست که از راه نفوذ دشمن به کشورمان در عرصه سیاست با انتخاب افراد در مسیر ولایت در عرصه انتخابات جلوگیری کنید و مسئولان نیز باید در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

امام جمعه مشهدافزود: هنگامی که مردم بر حسب اطمینان فردی را در عرصه انتخابات برمی‌گزینند و او را به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند، فعالیت دشمن برای نفوذ سیاسی به کشور تازه آغاز می‌‌شود و از میان منتخبان ملت افراد هم‌سو و یاور خود را غربال می‌کند. بدون شک کسانی که پس از موفقیت در عرصه انتخابات با دشمن همراه می‌شوند، زاویه‌دار با ولایت هستند.

وی با اشاره به ارتحال آیت‌الله خزعلی گفت: داغ جانگداز الگوی جهاد و خستگی‌ناپذیری آیت‌الله خزعلی بر قلب و دل جامعه ما سنگینی می‌کند.

وی از دست دادن این ذخیره ارزشمند امام (ره)، ثلمه‌ای بزرگ در جامعه انقلابی عنوان کرد که امیدواریم این رخنه را حضرت حق به احسن وجه برای جامعه ما جبران کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.